کد خبر : 26894
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴

معاون هماهنگی توزیع توانیر:

برق زیرساخت تمام زیرساخت‌ها محسوب می‌شود

برق زیرساخت تمام زیرساخت‌ها محسوب می‌شود
ذبیحی:نقش نیروی انسانی در هر سازمان بسیار پررنگ است و توزیع برق گیلان در این زمینه بسیار توانمند است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

باحضور محسن ذبیحی معاون هماهنگی توزیع توانیر، موسی فکور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، حجت الاسلام والمسلمین کمالی رئیس شورای انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق گیلان  و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق گیلان آیین تکریم و معارفه مدیرعامل قبلی و جدید شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برگزار شد.

در این آیین،محسن ذبیحی معاون هماهنگی توزیع توانیر با اشاره به اهمیت برق در توسعه کشور گفت:برق زیرساخت تمام زیرساخت‌ها محسوب می‌شود و زندگی مردم و توسعه کشور به این موضوع مهم مرتبط است و ضروری است تمام تلاش‌ها برای جلب رضایت مردم باشد.

وی ضمن قدردانی از زحمات محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل پیشین توزیع برق گیلان، افزود: تغییر یک اتفاق مثبت است که نگاه و ایده جدید بهمراه دارد و نهایتا مقدمات پیشرفت را فراهم می‌کند و باید با تعامل و همکاری جریان خدمت رسانی در سطح شرکت ادامه‌دار باشد.

ذبیحی به نقش مهم مقامات استانی در همکاری با صنعت برق به ویژه در مبحث جذب اعتبارات اشاره کرد و گفت: نگاه همراهانه، همواره موجب پیشرفت در خدمت‌رسانی می‌شود و از هم اکنون باید برای اجرای برنامه‌های مدیریت پیک بار تابستان سالجاری آمادگی کامل وجود داشته باشد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر به وظایف سنگین شرکت‌های توزیع برق در سالیان اخیر اشاره و افزود: سلامت اداری،انضباط کاری و نگاه فرآیندی به کارها باید دستور کار کار گیرد و توجه ویژه ای به مباحث HSE ،سرمایه انسانی،پیاده سازی سیستم مدیریتی،مدیریت دارایی فیزیکی وجود داشته باشد.

وی در پایان گفت:نقش نیروی انسانی در هر سازمان بسیار پررنگ است و توزیع برق گیلان در این زمینه بسیار توانمند است و با توجه به این موضوع امیدواریم خدمت رسانی با کیفیت به مردم صورت پذیرد.

موسی فکور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان نیز با تقدیر از زحمات مهدیزاده مدیرعامل پیشین و کارکنان این شرکت، گفت: در کشور عزیزمان ایران خدمت یک تکلیف دینی محسوب می‌شود و ضروری است مسئولان با نگاهی دلسوزانه و همدلانه مشکلات مردم را حل کنند.

وی افزود: صنعت برق امروزه با همه ابعاد زندگی مردم مرتبط است و از این رو تلاش شد از ابتدای دولت سیزدهم قدم‌های مثبت و بزرگی در حوزه برق رسانی انجام شود تا همه مردم شریف استان از آن بهره مند شوند.

فکور اظهار داشت:در استان در حوزه برق و انرژی برخی مشکلات را شاهد هستیم و امیدواریم شرکت توانیر با توجه به معضلات موجود و گردشگر پذیر‌بودن استان نگاه ویژه ای به گیلان داشته باشند.

در ادامه این آیین مسعود صادقی خمامی مدیرعامل جدید توزیع برق گیلان گفت: با توجه به سرمایه انسانی توانمند در سطح شرکت و دستاوردهای سالیان اخیر، تلاش و هدف اصلی بر حفظ مزیت‌های موجود و استفاده از ظرفیت های بهبود است.

وی تاکید کرد: ضرورت خدمت رسانی مناسب تدوین نقشه استراتژی مفید و به روز است تا اولویت‌های حیاتی و مهم در صدر فهرست انجام کارها قرار گیرد.

صادقی خاطرنشان کرد: باید تحول دیجیتال مورد عنایت ویژه قرار گیرد تا با استفاده از امکاناتی مانند کنتورهای هوشمند،سامانه GIS و ۱۲۱، درخواست‌های مردمی نقاط دارای مشکل و نیازمند اقدام فوری در اسرع وقت دسته بندی و در صف اجرا قرار گیرد.

مدیرعامل جدید توزیع برق گیلان اضافه کرد:در موضوع نوسازی شبکه باید مناطق آسیب‌پذیر و دارای مشکل حتما در اولویت قرار گیرد.

وی گفت: با کمک نیروی انسانی خدوم و توانمند و با بهره‌گیری دانش به روز در سطح صنعت برق می‌توانیم خدمت‌رسان خوبی برای مردم باشیم و بی‌شک در این مسیر نیازمند کمک مسئولان استان و شرکت توانیر هستیم.

صادقی در پایان گفت: برنامه‌های گذر از پیک تابستان باید با جدیت در سطح شرکت مورد توجه قرار گیرد تا آسیبی به جریان عادی زندگی مردم وارد نشود.

در پایان این آیین ضمن تکریم و تجلیل از زحمات محمدتقی مهدیزاده،دکتر مسعود صادقی خمامی بعنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان منصوب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.