کد خبر : 25767
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

شهردار رشت در جمع خبرنگاران:

مدیریت شهری رشت با پشتوانه محکم شورا از فراز و فرود گذشت

مدیریت شهری رشت با پشتوانه محکم شورا از فراز و فرود گذشت
دکتر شوقی:پروژه‌های عمرانی شهری با کمک اصحاب رسانه و خبرنگاران و تکنیک‌های رسانه‌ای نتایج اثربخشی دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

دکتر رحیم شوقی در آئین تقدیر از اصحاب رسانه در سال 1402 گفت: سالی که بر ما گذشت،سالی پر از فراز و فرود برای مدیریت شهری بود و مجموعه مدیریت شهری رشت با پشتوانه محکم شورای اسلامی شهر با کنار گذاشتن حواشی و مسائل روزمره و همچنین با برنامه ریزی دقیق توانست کارنامه قابل قبولی را برای ارائه در پایان سال داشته باشد.

شهردار رشت با بیان اینکه اطلاع رسانی اصحاب رسانه و خبرنگاران سبب نزدیکی بیش از پیش مجموعه مدیریت شهری با مردم شده است، گفت: رضایت‌مندی مردم و شهروندان در اولویت مجموعه مدیریت شهری رشت بوده و این مسیر استمرار خواهد یافت.

شوقی با بیان اینکه قرار گرفتن مردم در کنار شورا و شهرداری برای ایجاد فضای کار و تلاش در شهر بسیار حائز اهمیت است،اضافه کرد: مدیریت شهری و پارلمان شهری رشت در فضایی آرام و به دور از حاشیه دنبال حل مشکلات شهروندان هستند و این روند باید ادامه داشته باشد.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد مدیریت شهری در سالی که گذشت، افزود: ۱۴۰۳ سال تکمیل کننده اقدامات در حال انجام در حوزه‌های عمرانی و توسعه شهری است.

شهردار رشت با بیان اینکه تعامل و هم افزایی در مدیریت شهری از دل فعالیت‌های رسانه‌ای می‌گذرد،گفت:پروژه‌های عمرانی شهری با کمک اصحاب رسانه و خبرنگاران و تکنیک‌های رسانه‌ای نتایج اثربخشی دارد.

شوقی با تقدیر از همراهی و حمایت تمام قد اعضای شورای شهر از مدیریت شهری رشت بیان نمود: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های شهری در حال احداث رشت که در سال جاری آغاز شده، دارای پیشرفت فیزیکی مناسب و قابل دفاع بوده و حتی از برنامه زمانبندی جلوتر است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های تقاطع‌های غیرهمسطح از زیرزمین و حفاری به شمع‌ها روی زمین رسیده است،افزود: اجرای پروژه‌های مذکور به ستون‌ها و تیرها رسیده و اوایل سال آینده نمود بیشتری خواهند داشت.

شهردار رشت با تاکید بر لزوم تداوم اجرای پروژه‌های گذشته در این شهر اضافه کرد: فعالیت‌هایی که در حوزه فرهنگی توسط همکاران بنده انجام شده، سال آینده با قوت ادامه می‌یابد ضمن اینکه برنامه‌های مؤثری در حوزه پسماند انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.