کد خبر : 17968
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان: هزینه کرد در حوزه کودکان، سرمایه گذاری برای آینده ای امیدبخش است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان: هزینه کرد در حوزه کودکان، سرمایه گذاری برای آینده ای امیدبخش است
مجتبی حاذق: آمادگی برای ایجاد زیرساخت‌های مطالعاتی برای کودکان و نوجوانان.

به گزارش پویشگران گیل:
مجتبی حاذق،سرپرست آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با حضور در کتابخانه مرکزی رشت به یاسر تقوی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان دیدار کرد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در این دیدار که به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص فعالیت‌های مشترک کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری ویژه کودکان و نوجوانان در حال انجام است،با اشاره به وجود 4 باب کتابخانه عمومی ویژه مادر و کودک در گیلان و تلاش برای ایجاد کتابخانه‌های دیگر در استان، توجه به قشر کودک را از مهمترین اولویت‌های مجموعه خود برشمرد.
یاسر تقوی همچنین ایجاد بخش‌های کودک در همه کتابخانه‌های عمومی استان و برنامه ریزی و برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، هنری و آموزشی با محوریت کودکان و نوجوانان و مادران را از دیگر برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در دوره کنونی توصیف کرد.
وی با اظهار امیدواری نسبت به نتایج مثبت و سازنده این اقدامات در آینده نه چندان دور، هزینه در بخش‌های کودک را سرمایه گذاری برای آینده‌ای امیدبخش برای جامعه دانست.
مجتبی حاذق،سرپرست آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور نیز در این دیدار با قدردانی از اقدامات متنوع و مثبت کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در ایجاد زیرساخت‌های مطالعاتی برای کودکان و نوجوانان آمادگی خود برای هرنوع کمک و همکاری در راستای توسعه این فعالیت‌ها خبر داد.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.