کد خبر : 23105
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۰۸

مدیرعامل توزیع برق گیلان خبر داد:

آماده رفع ناپایداری‌های احتمالی در اثر بارش برف هستیم

آماده رفع ناپایداری‌های احتمالی در اثر بارش برف هستیم
مهدی زاده:آمادگی ۱۸۸ اكیپ عملیات برق جهت مقابله با بحران برف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

محمدتقی مهدی زاده از آماده باش کارکنان و اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع برق استان گیلان برای وقوع بحران برف خبر داد و گفت: بیش از ۱۸۸ اکیپ عملیاتی مجهز در سطح استان برای رفع ناپایداری‌های احتمالی در اثر بارش برف،با امکانات لازم و مورد نیاز در حالت آماده باش قرار دارند.

وی با اشاره به هدف و رسالت اصلی شرکت توزیع برق استان گیلان که همانا افزایش سطح رضایتمندی و مشتری مداری است، افزود: با توجه به صدور اطلاعیه هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دمای هوا و احتمال بارش برف در روزهای آینده این شرکت آمادگی کامل برای مقابله با حوادث احتمالی را دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به اجرای طرح های جامع و عملیاتی این شرکت در راستای حفظ و ارتقای شبکه توزیع برق تصریح نمود: از ابتدای سال جاری با تلاش بی‌شائبه و خالصانه همکاران و شناسایی نقاط حادثه خیز شبکه، افزایش تاب‌آوری خطوط فشار متوسط در کل استان گیلان به طور مداوم مورد نظر و پیگیری بوده است.

مهدی زاده تاکید کرد: مقاوم‌سازی شبکه‌های توزیع، ارتقای قابلیت اطمینان شبکه، انجام تعمیرات پیشگیرانه با هدف ارتقای تاب‌آوری، رفع کانون‌های خطرآفرین،بهره‌گیری از ظرفیت و توان فنی نیروی انسانی شرکت در راستای گسترش تعمیرات و کاهش هزینه‌ها، اجرای تمرین و مانور آموزشی جهت راهبری و مدیریت اکیپ‌ها در شرایط سخت و بحرانی از جمله اهداف مهم اجرای طرح‌های افزایش تاب آوری خطوط فشار متوسط در کل استان می‌باشد.

وی ساده‌ترین راه اعلام خاموشی‌ها، مشکلات و اتفاقات برق را استفاده از سامانه «برق من» دانست و گفت: مشترکین می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir یا کافه بازار ضمن دریافت و نصب این اپلیکیشن کاربردی از سایر مزایای این سامانه بهره‌مند شوند.

منبع: روابط عمومی توزیع برق گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.