کد خبر : 24984
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

فرمانده انتظامي استان گیلان:

همکاري بيش از هشت هزار‌نفر براي تامين امنيت انتخابات در گيلان

همکاري بيش از هشت هزار‌نفر براي تامين امنيت انتخابات در گيلان
سردار ملکی:تمهيدات لازم براي انجام وظايف ذاتي پليس در کلانتري‌ها،گشت‌هاي انتظامي،راه و راهنمايي و رانندگي اندیشیده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
فرمانده انتظامي استان گیلان با اشاره به همکاري 8 هزار و 501 نفر براي تامين امنيت انتخابات در گيلان گفت: حضور پرشور و مشارکت حداکثري مردم در انتخابات به عنوان مظهر نقش آفريني آنها در آينده کشور و تحقق مردم سالاري ديني و جمهوريت نظام و خاري در چشم دشمنان نظام و انقلاب است.
سردار عزيزاله ملکي در گفتگویی با اشاره به فراهم شدن مقدمات تامين امنيت انتخابات دوازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و ششمين دوره مجلس خبرگان رهبري در روز 11 اسفندماه سالجاري، اظهار داشت: مجموعه انتظامي به عنوان متولي تامين و برقراري امنيت انتخابات با بهره گيري از تجربيات گذشته هيچگونه نگراني در خصوص تامين امنيت قبل، حين و بعد از انتخابات ندارد.
وي تعداد کل شعب اخذ رأي انتخابات دوازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و ششمين دوره مجلس خبرگان رهبري را 2 هزار و 690 شعبه اعلام کرد و افزود: از اين تعداد، 2 هزار و 317 شعبه ثابت و 373 شعبه سيار است.
فرمانده انتظامي استان گيلان ضمن تقدير از همکاري عوامل بسيج و سپاه با مجموعه انتظامي در تامين نظم و امنيت برخي شعب اخذ رأي خاطرنشان کرد: پليس با برهم زنندگان نظم و امنيت شعبه‌هاي راي گيري به صورت قاطع و قانوني برخورد مي‌کند.
اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه 5 هزار و 501 نيروي پليس مسؤوليت تامين و حفظ نظم و امنيت انتخابات را برعهده دارند،خاطرنشان کرد: 3 هزار و 500 نيروي سپاه و بسيج نيز در تامين نظم و امنيت شعب اخذ راي با پليس همکاري خواهند داشت.
وي با بيان اينکه تمهيدات لازم براي انجام وظايف ذاتي پليس در کلانتري‌ها،گشت‌هاي انتظامي، راه و راهنمايي و رانندگي در روز برگزاري انتخابات نيز انديشيده شده است اذعان داشت: حضور پرشور و مشارکت حداکثري مردم در انتخابات به عنوان مظهر نقش آفريني آنها در آينده کشور و تحقق مردم سالاري ديني و جمهوريت نظام و خاري در چشم دشمنان نظام و انقلاب است.
اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينکه تبليغات کانديداهاي مورد نظر 24 ساعت قبل از رأي‌گيري ممنوع است گفت: به ستادهاي تبليغاتي کانديداها در سطح استان گيلان توصيه مي‌شود از برگزاري برنامه‌هايي که باعث کندي عبور و مرور و ايجاد ترافيک در سطح معابر به ويژه خيابان‌هاي اصلي مي‌شود،خودداري کنند.
سردار ملکي در پايان با تاکيد بر اينکه ايجاد هرگونه تجمع، ناهنجاري و راه اندازي کاروان‌هاي تبليغات توسط هواداران کانديداها و تجمع و تبليغ در محل شعب اخذ رأي اکيداً ممنوع است از شهروندان خواست، هرگونه تخلفات انتخاباتي را از طريق مرکز فوريت‌هاي 110 به پليس گزارش کنند.

منبع: خبرگزاري پليس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.