کد خبر : 24924
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان:

انتخابات یک جشن ملی است

انتخابات یک جشن ملی است
دائمی:هم اینکه با جدیت تلاش کنیم انتخاب اصلح داشته باشیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

مهندس حامد دائمی ضمن دعوت عموم مردم برای مشارکت و حضور پرشور در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز یازدهم اسفند پیش رو اظهار کرد: این انتخابات از ابعاد مختلف بسیار مهم و تأثیرگذار است.
دائمی با بیان اینکه یک شور و نشاط عمومی در بین مردم وجود دارد، گفت: انتظار می‌رود که همه آحاد و اقشار مختلف مردم با حساسیت و با درک شرایطی که هم به لحاظ ملی و هم به لحاظ بین‌المللی داریم، زمینه حضور پرشکوهی را برای شرکت در انتخابات فراهم کنند.
وی افزود: مشارکت و حضور آگاهانه و مؤثر اقشار مختلف مردم در هر مسأله‌ای می‌تواند راهگشا و امید آفرین باشد حضور مردم در پای صندوق‌های رأی کمک می‌کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و هم اینکه با جدیت تلاش کنیم انتخاب اصلح داشته باشیم.
دائمی ادامه داد: انتخابات یک جشن ملی است و حضور مردم در انتخابات این پیام را به کشورهای دنیا می‌دهد که در ایران آزادی وجود دارد و انتخابات واقعی و اراده مردم در اداره کشور مؤثر است.
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان تصریح کرد: امیدوارم ثمره این حضور و این شوری که با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی اتفاق می‌افتد را در پیشرفت و پیشبرد جامعه اسلامی خود شاهد باشیم.

 

 

خبرگزاری مهر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.