کد خبر : 22850
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۰۷

به ابتکار کتابخانه های عمومی گیلان و به مناسبت ولادت امام علی(ع) و گرامیداشت روز پدر؛

پویش ملی ماجراهای من و بابام ویژه کودکان کتاب‌خوان ایران

پویش ملی ماجراهای من و بابام ویژه کودکان کتاب‌خوان ایران
به ابتکار اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان و با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان و به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر، پویش ملی ماجراهای من و بابام برگرفته از اثر قصه‌های من و بابام، برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر، پویش ملی ماجراهای من و بابام برگرفته از اثر “قصه های من و بابام” به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان و با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان برگزار می‌شود.
در این پویش ملی که برای کودکان سنین 4 تا 12 سال و در بخش های سه گانه داستان، عکس و نقاشی برگزار می شود، علاقمندان می توانند خاطرات و ماجراهای شیرین خود را با درج نام، نام خانوادگی، استان، شهر و شماره تماس از طریق پیام رسان “بله” به شماره 09233059869 و نیز ثبت نام در سامانه www.samakpl.ir برای داوری آثار به دبیرخانه این پویش ارسال نمایند.
همچنین طبق اعلام دبیرخانه برگزاری پویش ملی “ماجراهای من و بابام” بهترین آثار از نگاه داوران این پویش ضمن تجلیل و دریافت هدایای ارزنده ای چون تور یکروزه در منطقه آزاد انزلی،به همراه بازدید از بزرگترین آکواریوم ایران و پذیرایی در رستوران بزرگ ماهیگ، بصورت کتابچه گردآوری و به چاپ خواهد رسید.
مهلت شرکت و ارسال آثار به این پویش ملی از 5 بهمن لغایت 17 اسفند سال جاری و همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اعلام شده و علاقمندان می‌توانند آثار خود را در این بازه زمانی به دبیرخانه پویش ارسال نمایند.
⭕️محورهای جشنواره؛
ارسال نقاشی، عکس و داستان با موضوع خاطرات و ماجراهای پدرها، پدربزرگ‌ها و کودکان و نوه‌ها
⭕️رده سنی؛
کودکان 4 تا12 سال
⭕️نحوه مشارکت در پویش؛
در سه قالب نقاشی، عکس و داستان
درج مشخصات خالق اثر شامل نام، نام‌خانوادگی، استان، شهر و شماره تماس در زمان ارسال آثار در پیام رسان مورد انتظار و تاکید می‌باشد.
عکس های ارسالی می‌بایست با کیفیت مناسب، دارای ویژگی‌های مورد قبول برای شرکت در بخش داوری پویش و حداقل با کیفیت 1 مگابایت باشند.
نقاشی های می بایست در ابعاد A4 بوده و به همراه مشخصات خالق اثر بصورت اسکن و یا ارسال تصویر نقاشی با کیفیت حداقل 1 مگابایت به دبیرخانه ارسال شوند.
همچنین ارسال داستان برای شرکت در جشنواره نیز می‌بایست در برگه‌های A4 تایپ و یا با خط خوانا نوشته شده و بصورت تصویر و یا اسکن فایل با کیفیت حداقل 1 مگابایت به دبیرخانه ارسال شوند.
⭕️نحوه شرکت؛
ارسال آثار در قالب‌های نقاشی، عکس و داستان با در نظر گرفتن شرایط عنوان شده در پیام رسان “بله” به شماره 09233059869 به دبیرخانه پویش در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان و یا از طریق ثبت‌نام در سامانه www.samakpl.ir
⭕️زمان آغاز و مهلت شرکت در پویش؛
5 بهمن ماه لغایت17 اسفند ماه 1402
⭕️جوایز برندگان پویش؛
لوح تقدیر پویش، به همراه جوایز ارزنده
منبع: روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.