کد خبر : 21878
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

راه اندازی اولین پارک تخصصی مهارت های نرم و صنایع خلاق گیلان

راه اندازی اولین پارک تخصصی مهارت های نرم و صنایع خلاق گیلان
دکتر قلیچی:نخستین رویداد تداکس خوراک و نوشیدنی در تاریخ ۱۲ دی ماه سالجاری(مصادف با روز رشت) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

مدیرعامل گروه دانش بنیان کاشف(موسسه کارآفرینان شایسته فاخر) با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری آموزشی با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان گفت: از مهمترین مفاد این تفاهم نامه، توسعه آموزش های مهارتی و بهبود فضای کسب و کار، راه اندازی اولین پارک تخصصی مهارت های نرم و صنایع خلاق و ارائه مدل های نوین کسب و کار در ۲۰ حوزه تخصصی مربوطه است.
دکتر روهام قلیچی افزود: در همین راستا، با برنامه ریزی های صورت گرفته، هم اکنون این مجموعه اقدامات به مرحله اجرا رسیده است.
وی تصریح کرد: همکاری در برگزاری سمینارها، همایش های علمی و کارگاه های آموزشی مربوطه، در کنار برنامه ریزی تهیه، طراحی و اجرای چارچوب مناسب برای ارزیابی و صدور گواهی صلاحیت حرفه ای، از جمله مفاد پیش بینی شده در جهت اجرای تفاهم نامه مذکور می باشد.
مدیرعامل گروه دانش بنیان کاشف همچنین گفت: یکی از اهداف برگزاری همایش هایی نظیر رویدادهای TEDx نیز، کمک به اجرای مفاد تفاهم نامه همکاری مذکور در استان می باشد که در همین راستا، نخستین رویداد تداکس خوراک و نوشیدنی در تاریخ ۱۲ دی ماه سالجاری(مصادف با روز رشت) برگزار گردید.
خاطر نشان می سازد، تفاهم نامه همکاری آموزشی میان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان و گروه دانش بنیان کاشف، به امضای مدیران دو مجموعه رسیده است و مقرر گردیده به مدت ۳ سال ، تمامی برنامه های مندرج در تفاهم نامه در محل استقرار موسسه کارآفرینان شایسته فاخر به نشانی رشت، بلوار شهید انصاری، کوچه فردوسی، اجرا گردد.
از تمامی علاقه مندان به این حوزه دعوت می گردد در صورت تمایل به حضور در برنامه های آموزشی و فرهنگی مرتبط با مهارت های نرم و صنایع خلاق، به نشانی فوق مراجعه و یا با شماره های تماس ۰۱۳۳۴۲۴۵ و ۰۹۳۶۱۶۴۸۶۴۲ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.