کد خبر : 20980
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴

سرپرست فرمانداری خمام،

حماسه 9 دی نماد وحدت و عزت، استقلال و بصیرت مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی است

حماسه 9 دی نماد وحدت و عزت، استقلال و بصیرت مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی است
مهندس آدمیت: تفکر و راه حاج قاسم برای همیشه زنده است و این شهید بزرگوار در دل تک تک ایرانیان جای دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی در راستای گرامیداشت یوم الله 9 دی ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و همچنین مراسمات سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت به ریاست حسن آدمیت سرپرست فرمانداری شهرستان خمام در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان خمام برگزار شد. ‎
سرپرست فرمانداری شهرستان خمام در این جلسه به توطئه های دشمنان در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و هوشیاری و استقامت مردم در طی سالهای استقرار این نظام الهی اشاره کرد و اظهار داشت : حماسه 9 دی نماد وحدت و عزت ، استقلال و بصیرت مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمانهای انقلاب ایستاده اند، در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ما حماسه ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را نا امید کردند.وی همچنین افزود:هم مسئولان و هم تمامی مردم شریف شهرستان خمام با حضور باشکوه بار دیگر با آرمانهای انقلاب ، امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد.
در این جلسه هریک از حاضرین نظرات خود را در راستای برگزاری تجمع روز نهم دی بیان کردند و مقرر شد این تجمع روز جمعه ، ۸ دی ماه ، ساعت 10 صبح در مسجد جامع شهرستان خمام برگزار شود.
آدمیت سرپرست فرمانداری خمام همچنین در ادامه جلسه درخصوص برنامه ریزی مراسم سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان نمود، همه ما میزبان مراسمات سردار دلها شهید سلیمانی بزرگوار هستیم و باید تلاش نمائیم تا آرمان های این شهید عزیز را از طریق این برنامه ها برای نسل جدید تبیین نمائیم.
وی به انجام فضاسازی در سطح شهر و ادارات در این دو مورد تاکید و از جمله برنامه های هفته مقاومت را اجرای سرودهای حماسی، برپایی نشست های تبیینی و برگزاری رزم مدافعین حرم و همچنین اشاره به عنوان شهید قدس در ساخت محتواها و برنامه های فضای مطبوعات و مجازی و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، عنوان کرد.
وی در ادامه به مردمی بودن مراسمات تاکید و افزود: تفکر و راه حاج قاسم برای همیشه زنده است و این شهید بزرگوار در دل تک تک ایرانیان جای دارد و مراسمات شهادت وی نیز در تمامی سطوح و برای همه اقشار جامعه برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.