کد خبر : 15895
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

تجلیل شوراي فرهنگي شركت گاز گيلان از فرزندان معزز شهدا

تجلیل شوراي فرهنگي شركت گاز گيلان از فرزندان معزز شهدا
مهندس عيسي جمال نيكويي:امیدوارم تا با استفاده بهتر از ظرفیت های فرزندان شهدا و ايثارگران در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و شکوفایی هرچه بیشتر صنایع گام های مؤثرتری برداشته شود.

 به گزارش پویشگران گیل:
مهندس عيسي جمال نيكويي مدیرعامل شركت گاز استان گيلان در ديدار با فرزندان معزز شهدا با اشاره به ايثار و از خودگذشتگي شهداي والامقام در راه حفظ و حراست از ميهن اسلامي، گفت: وظيفه همه ما ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تكريم خانواده های معزز ايشان به عنوان يادگاران هشت سال دفاع مقدس است.
وي با ابراز خرسندي از حضور فرزندان شهدا در شركت گاز و خدمت رساني به مردم، اظهار داشت: فرزندان شهدا بايد در زمينه هاي مختلف همچون دانش، اخلاق و تعهد الگويي براي ديگران باشند.
جمال نيكويي در خاتمه گفت: امیدوارم تا با استفاده بهتر از ظرفیت های فرزندان شهدا و ايثارگران در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و شکوفایی هرچه بیشتر صنایع گام های مؤثرتری برداشته شود.
همچنين در اين ديدار صميمي اعضاي شوراي فرهنگي شركت گاز گيلان ضمن ابراز خرسندي از حضور فرزندان شهدا در جلسه، به گفتگو با ايشان پرداختند و در پایان هدایایی به رسم یادبود به فرزندان معزز شهدا اهدا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.