کد خبر : 20190
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۵:۳۲

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در دیدار صمیمانه با کارکنان روابط عمومی و ورزش مطرح کرد:

نقش قابل توجه روابط عمومی در پیشبرد اهداف شركت

نقش قابل توجه روابط عمومی در پیشبرد اهداف شركت
کارکنان دفتر روابط عمومی و ورزش با حضور در دفتر دشت بزرگ مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با ایشان دیدار نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
رضا احمدی مدیر دفتر روابط عمومی ضمن خیر مقدم به محمود دشت بزرگ به معرفی و تبیین ماموریت‌ها و وظایف کارکنان دفتر روابط عمومی و اهم فعالیت‌های دفتر از قبیل اطلاع رسانی ،آگاهی بخشی مدیریت بهینهمدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در دیدار صمیمانه با کارکنان روابط عمومی و ورزش مطرح کرد: ارتباطات و تشریفات پرداخت و ابراز امیدواری نمود در سایه رهنمودهای دشت بزرگ در آینده شاهد عملکرد شایسته تر دفتر روابط عمومی باشیم.
دکتر دشت بزرگ ضمن آشنایی با کارکنان و تقدیر از زحمات همکاران روابط عمومی، به نقش پر رنگ روابط عمومی در انعکاس فعالیت‌های شرکت اشاره و به اهمیت قابل توجه روابط بهینه درون سازمانی و برون سازمانی این نهاد به عنوان پل ارتباطی بین شرکت و ذینفعان جامعه به عنوان مخاطبین اصلی تاکید نمود.
وی نقش قابل توجه روابط عمومی در عصر تکنولوژی در پیشبرد اهداف شرکت و همچنین برقراری راه‌های ارتباطی قوی و به روز،فی مابین واحدها را مورد تاکید قرار دارد و افزود: امروزه با تغییر مدیریت‌ها، روش‌های کاری نیز تغییر می‌یابد و با گسترش ارتباطات در حوزه‌های مختلف ،وظیفه مهمّی در جهت ارتباطات دوسویه و مناسب با جامعه مخاطبین برعهده روابط عمومی می‌باشد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان اظهار امیدواری نمود: تا با همیاری سایر معاونت‌ها و مدیریت‌های شرکت، دفتر روابط عمومی بتواند به اهداف مهم خود که بخشی از آن اطلاع رسانی و انعکاس اقدامات و فعالیتهای شرکت می‌باشد، دست یابد.
بر اساس این گزارش کارکنان دبیرخانه هیات ورزش برق منطقه ای گیلان نیز در این دیدار حضور داشتند و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل برق منطقه ای گیلان ضمن آشنایی با آنها خواستار ارائه خدمات ورزشی با کیفیت به کارکنان برق گیلان شد.
دشت بزرگ ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌ها، برنامه ریزی و اقدامات شایسته ای که در آینده شاهد آنها خواهیم بود بتوانیم در سطوح استانی و کشوری شاهد ارتقا ورزش در رشته‌های مختلف باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.