کد خبر : 19952
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۴۷

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)گیلان:بهره مندی ۲۳۹ مددجوی کمیته امداد از خدمات سربازی این نهاد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)گیلان:بهره مندی ۲۳۹ مددجوی کمیته امداد از خدمات سربازی این نهاد
اهرابی:از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۳۹ نفر از فرزندان مددجویان واجد شرایط کمیته امداد از معافیت، انتقال محل و کاهش تعرفه خدمت سربازی برخوردار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

عباس اهرابی با اشاره به اجرای طرح معافیت سربازی برای مددجویان گفت: این طرح از سال ۱۳۸۲ در کمیته امداد اجرایی شده و از ابتدای سال جاری تا کنون، ۵۹ مددجوی گیلانی از این خدمات بهره مند شده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، با تأکید بر اهمیت این طرح،تصریح کرد: خدمت معافیت سربازی برای یکی از فرزندان ذکور سالم ۱۸ تا ۲۷ سال مددجویانی که به دلیل فوت سرپرست، طلاق و یا دارا بودن سه خواهر، تحت حمایت قرار گرفته‌اند، اجرا می‌شود و هدف از اجرای این طرح کمک به توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد می‌باشد.
وی، ادامه داد: علاوه بر این خدمت، طی سال جاری تا کنون تعداد ۸۸ نفر برای انجام خدمت مقدس سربازی به محل سکونت خود منتقل شده و همچنین ۹۲ نفر از خدمت کاهش تعرفه برخوردار گردیدند.
اهرابی، با اشاره به نحوه درخواست برخورداری از این خدمات، گفت: افراد واجد شرایط می بایست با مراجعه به سامانه هوشمند امداد (سها)، درخواست خود را ثبت نموده تا پس از انجام مراحل اداری، معرفی نامه مربوطه برای آنان صادر شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان،با بیان اینکه افرادی که از معافیت سربازی برخوردار می شوند، در اولویت دریافت تسهیلات اشتغال قرار می گیرند،افزود: این افراد می‌توانند به منظور بهره مندی از خدمات مختلف خودکفایی و توانمندسازی از جمله آموزش مهارت، کاریابی، هدایت یا راهبری شغلی به حوزه اشتغال و خودکفایی اداره مربوطه تحت حمایت مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.