کد خبر : 18257
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر راهداری کشور:عملکرد گیلان در زمینه جابجایی زائران در اربعین۵۰ درصد افزایش یافت

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر راهداری کشور:عملکرد گیلان در زمینه جابجایی زائران در اربعین۵۰ درصد افزایش یافت
داریوش باقرجوان: زحمات فعالان این بخش در تمام استانها به ویژه گیلان در خصوص جابجایی زائران اربعین چه از مبداء استان به سمت مرزهای عراق و چه در سفرهای بازگشت به نسبت سال‌های گذشته، رضایتمندی نسبی و مناسبی را در پی داشت.

به گزارش پویشگران گیل:
داریوش باقرجوان مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در آیین تجلیل از خادمین اربعین حسینی استان گیلان گفت: زحمات فعالان این بخش در تمام استان‌ها به ویژه گیلان در خصوص جابجایی زائران اربعین چه از مبداء استان به سمت مرزهای عراق و چه در سفرهای بازگشت به نسبت سال‌های گذشته، رضایتمندی نسبی و مناسبی را در پی داشت.
وی یادآور شد: در مجموع 25 درصد افزایش تقاضا و پاسخگویی به تقاضا را در این بخش داشتیم و استان گیلان با توجه به شرایط ویژه ای که داشت نزدیک به 50 درصد افزایش عملکرد به ویژه در سفرهای بازگشت داشت.
باقرجوان گفت: استان گیلان علاوه بر ارائه خدمات به زائران خود بعنوان استان معین و پشتیبان عملکرد خوبی داشت و از مجموعه اقدامات انجام شده و تمامی تلاشگران و فعالان و مسئولان دخیل در این امر تشکر و قدردانی می‌شود.
در ادامه آیین تجلیل، نیک فهم،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان تحت عنوان کمیته حمل و نقل سوخت در استان توانست اربعین امسال خدمات رسانی را با کمک دستگاه های ذیربط و مقامهای محترم استانداری و استاندار محترم به نحو مطلوب‌تر نسبت به سال گذشته به انجام برساند.
وی اظهار داشت: در حدود 27 هزار نفر در مسیرهای رفت و برگشت با اتوبوسهای حمل و نقل عمومی جا به جا شده اند که نسبت به سال گذشته بالغ بر 50 درصد افزایش داشت.
نیک‌فهم خاطرنشان کرد : جا دارد از صبر و حوصله زائران و همکاری و همدلی تمامی مقامهای استان به ویژه خادمان موکب‌های اربعین حسینی تقدیر و تشکر کنم .
مسئول پیگیری‌های ویژه ستاد اربعین استان گیلان نیز در این مراسم گفت: ما  در ستاد اربعین استان گیلان در سال 1402 از ماه‌های نخستین جلسات را به صورت کاربردی و عملیاتی برگزار و موضوعات و اتفاقاتی که رقم خورد و انتظارات موجود را با حضور مدیران شرکتهای حمل و نقل آسیب شناسی کردیم.
ادیب خاطر نشان کرد: امسال کمیته حمل و نقل و سوخت استان با هدایت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از کمیته های برجسته ستاد اربعین استان بود که در سطح ملی هم از این عزیزان تقدیر شد و از این بابت خدا را شکر می‌کنیم.
مسئول پیگیری‌های ویژه ستاد اربعین استان در ادامه افزود: جا دارد از تلاشگران کمیته حمل و نقل و سوخت از مجموعه فرودگاه، شرکت پخش فراورده های نفتی، پلیس، بانکداری، هلال احمر و دیگر عزیزان فعال در این کمیته به نحو شایسته تقدیر و تشکر بکنم.
ادیب گفت:حقیقتا موفقیت این کمیته را باید در نگاه مردم جست و جو کنیم . به زعم خودم بعنوان یک زائر که دراین مسیر قدم گذاشتم با توجه به آمارها ، نتیجه بازرسی‌هایی که از کمیته نظارت و ارزیابی به دست ما رسیده امسال نسبت به سال گذشته میزان رضایتمندی مردم در سطح بالایی بوده است.خدا را شکر می کنیم که افتخار خدمت به زائرین اباعبدالله را داشتیم.
در پایان این مراسم از 160 نفر از تلاشگران حمل و نقل جاده ای گیلان که در امر خدمت‌رسانی به زائران کربلا در اربعین حسینی فعالیت داشتند، تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.