کد خبر : 16777
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

معاون استاندار گیلان:به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری گیلان باید نگاه هنرمندانه داشت

معاون استاندار گیلان:به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری گیلان باید نگاه هنرمندانه داشت
رضایی صوفی:گیلان مدل تمام نمای ارزش‌های فرهنگی، هنری و دینی است که باید با نگاه هنرمندانه به آن پرداخته شود.

به گزارش پویشگران گیل:
به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ مرتضی رضایی صوفی در آیین تکریم سرپرست و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، این استان را دارای ظرفیت‌های ارزشمندی در بخش‌های مختلف به ویژه فرهنگ و هنر دانست و با اشاره به قابلیت‌های فرهنگی و هنری گیلان افزود: گیلان مدل تمام نمای ارزش‌های فرهنگی، هنری و دینی است که باید با نگاه هنرمندانه به آن پرداخته شود.
وی نگاه دولت سیزدهم به حوزه فرهنگ و هنر را مورد اشاره قرار داد و گفت: دولت سیزدهم، رویکرد فرهنگ محوری در بخش‌های مختلف دارد و این دغدغه مندی در حوزه هنر در گیلان هم صدق می‌کند.
رضایی صوفی با بیان اینکه شکوفایی و پرورش استعدادهای هنری ضرورت دارد. گفت: باید آموزش محوری فعالیت‌های فرهنگی و هنری مورد توجه قرار گیرد، هر کدام از هنرمندان برای نسل جدید و مردم معرفی شده و محصولات هنری خوبی در این خصوص ارائه شود.
وی با اشاره نقش هنر در توسعه گیلان در حوزه‌های مختلف گفت: در جامعه‌ای اگر هنر پیشرفت کند، مردمان آن جامعه در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت می‌کنند و بر این مبنا گیلان را نباید محدود به سرسبزی آن کرد زیرا در این استان هنرمندان و ظرفیت‌های هنری بسیار خوبی وجود دارد که اگر به آنها توجه شود به توسعه گیلان کمک می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.