کد خبر : 16680
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۷

رضائیان:همکاری اتاق بازرگانی در تدوین سیاست‌های جذب گردشگر و همکاری در پروژه‌های مختلف اقتصادی

رضائیان:همکاری اتاق بازرگانی در تدوین سیاست‌های جذب گردشگر و همکاری در پروژه‌های مختلف اقتصادی
رویکرد دوره جدید مدیریت شهری و شورای ششم شهر رشت بر توجه ویژه به بخش اقتصاد و حمایت از سرمایه‌گذاری تمرکز دارد.

به گزارش پویشگران گیل:
به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی استان گیلان؛ شوقی شهردار و کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت با رضائیان رئیس اتاق بازرگانی گیلان ،در محل پارلمان بخش خصوصی دیدار کردند.
رضائیان رئیس اتاق بازرگانی گیلان از اهمیت تشکیل کمیته‌های مشترک بین شهرداری و اتاق بازرگانی برای حوزه اقتصاد و گردشگری سخن گفت و تصریح کرد:تاکنون در حوزه جذب گردشگر در گیلان جزیره ای عمل شده در حالی که شهرداری در این زمینه ظرفیت‌های مناسبی در اختیار دارد، چنانچه بتوان کارگروه مشترکی بین شهرداری و شورای شهر با اتاق بازرگانی گیلان در زمینه جذب گردشگر تشکیل داد،می‌توان به افزایش میزان ماندگاری گردشگران خارجی در شهر رشت  کمک شایانی نمود.
وی بیان کرد: اتاق بازرگانی در تدوین سیاست‌های جذب گردشگر و همکاری در پروژه‌های مختلف اقتصادی در شهر رشت آماده همکاری با شهرداری است، در صورت این همراهی، تعریف و بازدهی پروژه‌ها موثرتر خواهد بود.
شوقی شهردار رشت در این دیدار گفت: رویکرد دوره جدید مدیریت شهری و شورای ششم شهر رشت بر توجه ویژه به بخش اقتصاد و حمایت از سرمایه‌گذاری تمرکز دارد و تلاش داریم در راستای ادای سهم خود در این حوزه، رشت را به بهشت سرمایه‌گذاران تبدیل نماییم و یک مولفه مهم در جهت تحقق این هدف را جلب حمایت و همراهی پارلمان بخش خصوصی این شهر می‌دانیم.
کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت هم تصریح کرد: پارلمان بخش خصوصی استان گیلان  می‌تواند یک ظرفیت مغتنم در بحث مشاوره اقتصادی و سرمایه‌گذاری برای شهرداری باشد. هیچ تشکلی به قواره اتاق بازرگانی در گرد هم آوردن دلسوزان اقتصاد کشور، موفق نبوده و از این حیث، جایگاهی ارزشمندی دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.