کد خبر : 16397
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان:هیچ کاری ارزشمندتر از خدمت به خلق نیست

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان:هیچ کاری ارزشمندتر از خدمت به خلق نیست
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از فعالان حوزه درمان و فوریت‌های پزشکی که در مرزها به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) خدمت‌رسانی نمودند، تجلیل نمود.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با حضور در مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان، از فعالان حوزه درمان و فوریت‌های پزشکی که با حضور در مرزها به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) خدمت‌رسانی نمودند، تجلیل کرد.
دکتر آشوبی ضمن قدردانی از گروه اعزامی اورژانس گیلان به مناطق مرزی، گفت: کارکنان اورژانس گیلان برای خدمت، با وجود تمام سختی‌ها، بهترین مسیر را انتخاب کرده‌اند و آرزوی پاداش دنیوی و اخروی برای این عزیزان دارم.
دکتر جمشید محمدی، رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان، ضمن قدردانی از نگاه ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مجموعه اورژانس، از کارکنان اورژانس گیلان که متعهدانه و عاشقانه،در شرایط سخت و زمان طولانی، به دور از خانواده در مناطق مرزی، حضور یافتند قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه هیچ کاری ارزشمندتر از خدمت به خلق نیست،افزود: اگر یک گروه زبده، متعهد و متعصب، به موقع در محل حادثه حاضر نشوند و اقدامات فنی و علمی مناسب، به بیمار و یا مصدوم را ارائه ندهند، حتی پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها هم کارایی لازم را نخواهند داشت، اهمیت کار خط مقدم درمان بر کسی پوشیده نیست و باید این جایگاهی که خداوند در این شغل نصیب ما کرده را قدر بدانیم.
در پایان این مراسم دکتر آشوبی و دکتر محمدی با اهدای لوح تقدیر، از گروه اعزامی به مرز خسروی در اربعین تجلیل کردند.

پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.