کد خبر : 14846
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

نماینده عالی دولت در گیلان:بزرگداشت پیرغلامان تجلیل از فرهنگ حسینی(ع) است

نماینده عالی دولت در گیلان:بزرگداشت پیرغلامان تجلیل از فرهنگ حسینی(ع) است
استاندار گیلان بزرگداشت پیرغلامان حسینی (ع) را اجلاسی بین المللی در راستای تجلیل از فرهنگ غنی اسلامی دانست و افزود: این مهم باید طوری برنامه ریزی و اجرای شود که پیام آن فراتر از مرزهای استان و کشور رفته و در سطح بین المللی منعکس شود.

به گزارش پویشگران گیل:
اسدالله عباسی در نشست هماهنگی بیستمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی (ع) با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول گفت: تبلیغات این اجلاس باید فراگیر و غالب بر جامعه باشد و با پوشش خبری بسیار گسترده ای در استان انجام شود.
وی از اعضای حاضر در جلسه خواست تا پیشنهادات خود در مورد زمان و مکان برگزاری اجلاس را به دبیرخانه ارسال کنند و عنوان کرد: در مبحث محتوایی تاکید ما بر روی نرم افزار است و در بخش سخت افزار اگر بنر یاتبلیغاتی انجام می شود حتما حاوی پیامی مهم و حرکتی تاثیر گذار باشد.
وی تصریح کرد: انتقال درست پیام نشان از موفقیت این اجلاس خواهد داشت در غیر این صورت فقط برنامه ای برگزار و به اتمام رسیده است بدون آنکه محتوای فرهنگی آن به دنیای خارج انتقال یافته باشد.
وی گفت: پیام منتقل شده از گیلانی که پایه و اساس آن آل بویه و علمای دینی که بر غنای فرهنگی، اسلامی، ارزشی، انقلابی ما افزوده است، می‌باشد از اینرو باید به لحاظ محتوایی بسیار پربار بوده و بیان کننده آن باشد که ما توانسته ایم از این ظرفیت بهره لازم را ببریم.
استاندار گیلان با بیان اینکه این اجلاس باید دلی توام با عشق حسینی برگزار شود، تاکید کرد: کارگروه‌های مختلف باید همپوشانی لازم را داشته باشند و با بهره گیری از ظرفیت ها فضای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را طوری پوشش دهند که نشان دهنده فضای معنوی و روحانی حاکم بر جامعه باشد.
وی از شهرداری رشت به عنوان مدیریت شهری مرکز استان که بزرگترین جمعیت این خطه را در خود جای داده خواست تا نقش پررنگ تری در این اجلاسیه داشته باشد و اضافه کرد: اعضای این کارگروه سامانه ای را برای انتقال نظرات، پیشنهادات و میزان پیشرفت کار تعریف و اعلام کنند.
عباسی خاطر نشان کرد: گذشتگان، میراث گران بهای فرهنگ غنی اسلامی و گیلانی را برای ما به یادگار گذاشتند و حال ما موظیفیم این میراث را برای آیندگان حفظ کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.