کد خبر : 12753
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

استاندار گیلان: ضرورت توجه به عدالت محوری با ارباب رجوع در ادارات

استاندار گیلان: ضرورت توجه به عدالت محوری با ارباب رجوع در ادارات
کارمندان در ادارات باید خودارزیابی، خودکنترلی و خود نظارتی داشته باشند.

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان گفت: عدالت محوری، برخورد عادلانه با ارباب رجوع، توزیع عادلانه منابع انسانی و مالی در ادارات استان مورد توجه قرار گیرد.
اسدالله عباسی در مراسم روز کارمند و تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه گیلان اظهار کرد: توجه مدیران و کارمندان در انجام دقیق و درست وظایف و مسئولیت‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: امروز هدف جنگ نظامی نیست و آنچه که امروز یک مدیر باید به عنوان روحیه استکبارستیزی داشته باشد آن است به تحول در سیستم اداری توجه کند.
استاندار گیلان بر سرعت بخشی به انجام امور مردم در سیستم اداری تاکید کرد و گفت: کارمندان در ادارات باید خودارزیابی، خودکنترلی و خود نظارتی داشته باشند.
وی شعار راهبردی دولت را مبارزه با فساد و رانت عنوان کرد و ادامه داد: کارها در ادارات نباید حتماً با سفارش انجام شود و عده‌ای مدت‌ها برای انجام امورشان در ادارات معطل شوند که در صورت دریافت گزارش در این خصوص، برخوردهای لازم و قانونی صورت خواهد گرفت.
استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت توجه به عدالت محوری، برخورد عادلانه با ارباب رجوع، توزیع عادلانه منابع انسانی و مالی بیان کرد: نیروهای انسانی باید بر اساس تخصص، تجربه و مهارت خود در سازمان‌ها مشغول به کار باشند.
عباسی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ارائه گزارش عملکردها و دستاوردهای دولت از سوی مدیران دستگاه‌ها در گیلان اظهار کرد: از برخی تریبون‌ها صدای امیدوار کننده‌ای شنیده نمی‌شود، نقد منصفانه خوب است اما نباید با سخنان غیر کارشناسی مردم را ناامید کرد.
استاندار گیلان با بیان اینکه بسیاری از کارها در استان انجام شده و اما یک سری کارهای نیمه تمام نیز به جا مانده است، افزود: باید از همه ظرفیت‌های استان در راستای پیشبرد امور استفاده کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.