کد خبر : 8583
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

«یک فوتی و دو مجروح در برخورد دو موتورسیکلت»

«یک فوتی و دو مجروح در برخورد دو موتورسیکلت»
برخورد دو موتور سیکلت با هم بسیار جزی بوده اما به علت بالا بودن سن و عدم استفاده ازکلاه ایمنی، راکب موتور سوار جان خود را از دست داد.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس پلیس راهور استان گیلان از برخورد دو دستگاه موتورسیکلت و فوت راکب موتورسیکلت در شهرستان لنگرود خبر داد.
سرهنگ امیر طالبی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در شهرستان لنگرود بلافاصله ماموران پلیس راهور شهرستان لنگرود به محل حادثه اعزام شدند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: با حضور ماموران و بررسی جوانب مشخص شد که راکب موتور سیکلت در مسیر جاده چمخاله در حال حرکت بوده که با یک دستگاه موتورسیکلت دیگر برخورد می‌کند، متاسفانه در اثر این برخورد راکب مقصر ۷۶ساله پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت و راکب موتورسیکلت غیرمقصر مجروح شد.
سرهنگ طالبی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی تغییر مسیر ناگهانی از سوی راکب موتورسیکلت ۷۶ ساله اعلام شد.
رئیس پلیس راهنمایی رانندگی استان گیلان خاطر نشان کرد: در بررسی انجام شده در خصوص این حادثه یک نکته بسیار مهم قابل توجه و تامل است. برخورد دو موتور سیکلت با هم بسیار جزی بوده اما به علت بالا بودن سن و عدم استفاده ازکلاه ایمنی، راکب موتور سوار جان خود را از دست داد. بدون تردید در صورت استفاده از کلاه ایمنی توسط موتور سوار این تصادف فقط منجر به خسارتی مالی می‌شد اما در نهایت به مرگ موتورسوار ختم شد.
لازم به ذکر است برابر آمارهای پزشکی استفاده از کلاه ایمنی در کاهش مرگ و میر ناشی از تصادفات موتورسواران نقش اساسی دارد به طوری که بیش از ۷۵ درصد جانباختگان تصادفات موتور سیکلت سواران به علت استفاده از کلاه ایمنی استاندارد و وارد شدن ضربه به سر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.