کد خبر : 6260
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

نصب دستگاه محدودکننده مصرف برق در بیش از ۲۰۰ اداره گیلان

نصب دستگاه محدودکننده مصرف برق در بیش از ۲۰۰ اداره گیلان
مشترکان اداری گیلان باید در ساعات اداری در محدوده‌ی تعیین شده و پس از ساعت سیزده، ۶۰ درصد این مقدار را مصرف کنند تا با قطعی برق مواجه نشوند.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از نصب دستگاه محدودکننده مصرف بر روی کنتورهای هوشمند بیش از ۲۰۰ اداره این استان خبر داد.
محمدتقی مهدی‌زاده اظهار کرد: با دستور وزارت نیرو، کنتورهای برق ۲۴۲ دستگاه اداری و دولتی گیلان با نصب محدودکننده‌های مصرف، به صورت لحظه‌ای پایش می‌شوند تا در صورت عبور از محدوده تعیین شده‌ی مصرف برق و بی توجهی به اخطارهای صادر شده، به صورت خودکار و از راه دور قطع شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان افزود: مشترکان اداری گیلان باید در ساعات اداری در محدوده‌ی تعیین شده و پس از ساعت سیزده، ۶۰ درصد این مقدار را مصرف کنند تا با قطعی برق مواجه نشوند.
وی با قدردانی از همکاری مردم گیلان برای مدیریت مصرف برق در روزهای گذشته ادامه داد: در ابتدای این هفته، برق ۵۰ دستگاه دولتی گیلان به دلیل عبور از محدوده تعیین شده‌ی مصرف قطع شد.
مهدی زاده با اشاره به تلاش شبانه روزی کارکنان و متخصصان شرکت توزیع برق گیلان برای تأمین برق مشترکان استان گفت: از شهروندان گیلانی و همه مشترکان انتظار داریم با رعایت راهکارهای مصرف بهینه برق در خانه و محل کار، از قطع شدن جریان برق دیگر مشترکان جلوگیری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.