کد خبر : 5795
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان:ایجاد محیط امن و توأم با آرامش، به واسطه خدمات مطلوب از ماموریت دهیاران است

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان:ایجاد محیط امن و توأم با آرامش، به واسطه خدمات مطلوب از ماموریت دهیاران است
دهیار در چارچوب وظایف و مأموریت‌های توسعه محورانه خود با جلب مشارکت مردم و استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های محلی و حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی تحولات شگرفی را در توسعه فضای کالبدی روستاها ،هماهنگی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی و توسعه فرهنگی روستا به وجود آورده است.

به گزارش پویشگران گیل:
به مناسب 14 تیر روز دهیار مهندس دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با ارسال پیام این روز را تبرک گفت: متن پیام بدین شرح است :
چهاردهم تیر ماه روز دهیار نقطه عطفی در تاریخ مدیریت روستایی ایران و سر فصل جدیدی در مدیریت روستایی مبتنی بر مشارکت روستائیان در اداره امور روستا محسوب می شود. مدیریت نوین روستایی که در امتداد نظام مردم سالاری دینی و حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش ظهور یافته است. بی‌تردید نامگذاری یک روز در تقویم کشوری بدین نام، نشان‌دهنده شأن، منزلت و نیز جایگاه ویژه دهیار درحوزه مدیریت روستایی، ایجاد محیط امن و توأم با آرامش، به واسطه خدمات مطلوب و بی‌منت است. دهیار در چارچوب وظایف و مأموریت‌های توسعه محورانه خود با جلب مشارکت مردم و استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های محلی و حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی تحولات شگرفی را در توسعه فضای کالبدی روستاها ،هماهنگی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی و توسعه فرهنگی روستا به وجود آورده است.
اینجانب بدینوسیله ضمن تبریک این روز، از خدمات خالصانه دهیاران، کارکنان پرتلاش و خدوم دهیاری‌های استان گیلان تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند سبحان توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان این عرصه مسئلت دارم .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.