کد خبر : 4987
تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

درخشش تیم کاراته کارگری شرکت سیمان خزر در مسابقات قهرمانی کاراته کارخانجات کشور

درخشش تیم کاراته کارگری شرکت سیمان خزر در مسابقات قهرمانی کاراته کارخانجات کشور

به گزارش پویشگران گیل به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خزر، دکتر نوروزی مسئول هیئت کاراته کارگری استان گیلان و رئیس شورای داوران هیئت کاراته استان با همراهی بابک گودرزوند از اعضای تیم کاراته سیمان خزر به مسابقات کارگری کشوری در استان اردبیل با حضور در دفتر رشت شرکت سیمان خزر ضمن تقدیم کاپ

به گزارش پویشگران گیل به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خزر، دکتر نوروزی مسئول هیئت کاراته کارگری استان گیلان و رئیس شورای داوران هیئت کاراته استان با همراهی بابک گودرزوند از اعضای تیم کاراته سیمان خزر به مسابقات کارگری کشوری در استان اردبیل با حضور در دفتر رشت شرکت سیمان خزر ضمن تقدیم کاپ و حکم مسابقات، با دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره دیدار و گفتگو کردند.
مدیرعامل شرکت سیمان خزر، عشق و غیرت تیم کاراته کارگری استان گیلان نشان از سلحشوری و جوانمردی مسئولین و اعضای اخلاق‌مدار آن دارد.
جمال امیدی گفت: شرکت سیمان خزر در راستای ایفای مسئولیت‌های فرهنگی و اجتماعی، برنامه ریزی توسعه ورزش‌های همگانی و حرفه‌ای را در دست اقدام داشته و در حال حاضر در چند رشته ورزشی  تیم‌های کارگری  در سطح شهرستان‌ و استان را حمایت و سازماندهی می‌نماید.
وی افزود: با زحمات مسئول دلسوز هیئت کاراته کارگری استان جناب آقای دکتر نوروزی، آینده این رشته ورزشی درخشان و با حمایت‌های مسئولین، جهت استان گیلان افتخار آفرین خواهد بود.
دکتر نوروزی مسئول هیئت کارگری کاراته استان گیلان و رئیس شورای داوران هیئت کاراته استان از حمایت‌های مدیریت و مجموعه شرکت سیمان خزر برای حضور تیم کاراته شرکت در مسابقات  کارگری کشوری در استان اردبیل و کسب مقام سوم کشور تشکر و قدردانی نمود.
تیم شرکت سیمان خزر در  مسابقات قهرمانی کاراته کنترلی کارگران و کارخانجات کشور متشکل از بابک گودرزوند ،امیر عدلخواه، آرمین روحبانی، محمد شبرنگ و فرزام صادقی به مدت سه روز در مجتمع کشت و صنعت مغان استان اردبیل با سایر تیم‌های شرکت کننده به رقابت پرداختند و در پایان به مقام سوم مسابقات این دوره دست یافتند .
در پایان این مسابقات دو تن از اعضای تیم شرکت سیمان خزر ، محمد شبرنگ و فرزام صادقی برای عضویت در تیم ملی کاراته کارگری ایران جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کاراته کارگران جهان به میزبانی کشور ایتالیا دعوت شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.