کد خبر : 2506
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

استاندار گیلان: آب شرب دغدغه مشترک روستاهای رودبار

استاندار گیلان: آب شرب دغدغه مشترک روستاهای رودبار
زیرساخت‌های امکانی و رفاهی روستاها برای زندگی و همچنین پذیرش گردشگر فراهم شود.

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان با اشاره به نگاه ویژه دولت به روستاها گفت: آب شرب دغدغه مشترک روستاهای رودبار است که باید ظرف مدت یک هفته حل شود.
اسدالله عباسی در دیدار چهره به چهره با مردم روستاهای گردویشه، چهیش و سیبن رودبار اظهار کرد: عمده مشکلات روستاهای منطقه رحمت آباد و بلوکات و خورگام رودبار آب شرب و راه است که باید حل شود.
وی با اشاره به نگاه خدمات محور دولت سیزدهم به روستاها افزود: ایجاد زیرساخت‌های روستایی اعم از آب شرب و کشاورزی، راه ارتباطی و گاز باید در اولویت قرار گیرد.
استاندار گیلان به حضور مدیران کل در روستاها و دیدار چهره به چهره با مردم اشاره و بیان کرد: شورای اداری و برنامه ریزی استان را برای حل مشکلات در روستاها به خط کردیم.
عباسی با اشاره به مشکل آب شرب در روستاهای گردویشه، چهیش و سیبن رودبار، خطاب به مدیرکل آبفای گیلان گفت: مشکل آب دغدغه مشترک روستاهای رودبار است و باید در کمتر یک هفته پیگیری و حل شود.
وی با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکلات مناطق روستایی مصمم است، افزود: بررسی و حل مشکلات روستاها کمتر برخوردار روی میز دولت سیزدهم قرار دارد.
استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری بخش خورگام و رحمت آباد و بلوکات بیان کرد: زیرساخت‌های امکانی و رفاهی روستاها برای زندگی و همچنین پذیرش گردشگر فراهم شود.
عباسی با بیان اینکه نگاه جهادی و انقلابی در حل مشکلات گره گشا است، گفت: مدیران در حل مشکلات باید جهادی عمل کنند و استمرار نگاه جهادی و انقلابی حل مشکلات را تسهیل می بخشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.