کد خبر : 2401
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵

فرمانده سپاه قدس گیلان:دشمن همیشه به دنبال از بین بردن اتحاد میان ملت است

فرمانده سپاه قدس گیلان:دشمن همیشه به دنبال از بین بردن اتحاد میان ملت است
نیروی انتظامی نماد اقتدار در ایجاد امنیت جامعه است.

به گزارش پویشگران گیل:
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نماد اقتدار و امنیت در جامعه است، گفت: دشمن همیشه به دنبال از بین بردن اتحاد میان ملت است.
سردار محمد عبدالله‌پور در دیدار با فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به حضور سپاه در همه بحران‌ها و خدمات رسانی به مردم اظهار کرد:به هنگام بروز بحران دستگاه‌های امنیتی و نظامی وارد میدان می‌شوند.
وی به تلاش این دستگاه‌ها برای ایجاد آرامش و امنیت و حفظ جان مردم اشاره کرد و افزود: حفظ و تقویت وحدت در میان نهادهای انتظامی و نظامی در هنگام بحران ضروری است.
سردار عبدالله‌پور با اشاره به دشمنی استکبار طی ۴۴ سال گذشته علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: دشمن به دنبال برهم زدن امنیت ملی و از بین رفتن اتحاد میان مردم است به همین واسطه دست به توطئه و فتنه می‌زند.
وی با بیان اینکه مردم همیشه در کنار نیروهای امنیتی و نظامی بوده‌اند، افزود: نیروی انتظامی نماد اقتدار در ایجاد امنیت جامعه است.
سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی در کشور به طور شبانه روزی در حال تلاش برای رفاه جامعه و افزایش امنیت و آرامش در جامعه هستند، تصریح کرد: دشمن همواره تلاش کرده تا اقتدار نیروی انتظامی در جامعه را کاهش دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.