کد خبر : 24800
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۶:۴۹

در راستای بازدید میدانی از اقدام های شهرداری برای مقابله با بحران برف؛

حضور استاندار گیلان و رئیس شورای اسلامی در شهرداری رشت

حضور استاندار گیلان و رئیس شورای اسلامی در شهرداری رشت
استاندار گیلان و رئیس شورای اسلامی در راستای بازدید میدانی از فعالیت ها و اقدام های شهرداری برای مقابله با بحران برف در محل شهرداری مرکزی رشت حضور پیدا نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

اسدالله عباسی استاندار گیلان با حضور در شهرداری مرکز در راستای بازدید میدانی از اقدام‌ها و فعالیت‌های انجام شده برای مقابله با برف و همچنین نظارت بر برنامه‌های اجرایی شهرداری برای برف روبی خیابان ها و معابر اصلی شهری در شهرداری مرکزی رشت حضور پیدا کرد.
شهردار رشت در جریان بازدید میدانی مذکور با ارائه گزارشی از اقدام‌های انجام شده شهرداری برای مقابله با بحران برف طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: شنبه پنجم اسفند جاری جلسه ستاد مقابله با حوادث غیرمترقبه شهرداری برای تمهید و برنامه ریزی مقابله با نزولات جوی تشکیل شد.
رحیم شوقی به برف روبی خیابان‌ها و معابر اصلی شهر در ساعت‌های اولیه بارش سنگین برف در رشت اشاره و افزود: حدود یک هزار نیروی خدماتی مناطق پنجگانه شهری و خدمات شهری شهرداری به همراه یکصد دستگاه ماشین  آلات برف روبی خیابان‌ها و معابر اصلی را انجام دادند.
وی با بیان اینکه نمک پاشی برای جلوگیری از یخ زدگی احتمالی خیابان‌ها و معابر اصلی شهر رشت انجام شده است، تصریح نمود: جابه جایی شهروندان توسط ناوگان اتوبوسرانی سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری به منظور  رفاه حال مردم به صورت رایگان انجام شده است.
شهردار رشت به آمادگی سامانکده شهرداری برای اسکان در راه ماندگان اشاره و گفت: نیروهای خدمات رسان شهرداری بدون وقفه به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به رشتوندان هستند.
منبع: مدیریت ارتباطات شهرداری رشت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.