کد خبر : 11973
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۵۷

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان خبر داد؛ افتتاح ۵۸۷ پروژه با اعتباری بیش از ۲۲۰۰ میلیارد ریال

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان خبر داد؛ افتتاح ۵۸۷ پروژه با اعتباری بیش از ۲۲۰۰ میلیارد ریال
عبور بدون خاموشی از فصل گرم سالجاری دستاورد بزرگ دولت و صنعت برق کشور بوده و این مهم با تلاش شبانه روزی کارکنان و همراهی مردم شریف حاصل شده است.

به گزارش پویشگران گیل:
محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از افتتاح 587 پروژه برق رسانی و بهینه سازی تاسیسات شهری و روستایی در هفته دولت 1402 با اعتباری بیش از 220 میلیارد تومان خبر داد.
مهدیزاده گفت: با تلاش، پیگیری و همدلی مدیران ارشد ستادی، اجرایی و کارکنان دست اندرکار شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، تمامی این پروژه های شهری و روستایی در خصوص احداث و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف و متوسط و ترانسفورماتورهای برق برای تقویت ولتاژ برق مشترکین افتتاح خواهد شد.
وی افزود: یکی از مهمترین پروژه های توزیع برق گیلان نوسازی شبکه های فرسوده است و تعداد بسیار خوبی پروژه احداث کابل خودنگهدار درهفته دولت سالجاری به بهره برداری خواهد رسید و هدف نهایی از اجرای آنها افزایش ضریب اطمینان شبکه ها و جلب رضایت مشترکین محترم است.
مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد: عبور بدون خاموشی از فصل گرم سالجاری دستاورد بزرگ دولت و صنعت برق کشور بوده و این مهم با تلاش شبانه روزی کارکنان و همراهی مردم شریف حاصل شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.