کد خبر : 10396
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

شهردار باید پاسخگوی شورا باشد توان علوی در همین حد بود

شهردار باید پاسخگوی شورا باشد توان علوی در همین حد بود
شهردار با رای مستقیم اعضای شورا انتخاب شده است و باید دائما پاسخگوی عملکردش در برابر شورا باشد و ما با مدیران شهرداری رشت هیچ گونه زاویه ای نداریم و یکی از دغدغه های ما رفع مشکلات رفاهیات پرسنل شهرداری رشت است.

به گزارش پویشگران گیل:
سید شمس شفیعی گفت:وقتی وزیری برای جایگاهش ابقا شد باید مجلس از وی حمایت کند و درباره شهردار نیز همین طور است و اگر شهردار استیضاح و برکنار شد باید تمامی اعضای شورا و مدیران شهرداری رشت با فرد جدید همکاری کنند.
به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، عضو شورای اسلامی شهر رشت در جلسه معارفه سرپرست شهرداری رشت با تبریک عید قربان و گرامی داشت روز شهرداری ها اظهار کرد: به نوبه خودم از زحمات تمامی مجموعه شهرداری رشت کمال تشکر و قدر دانی دارم.
سید شمس شفیعی به انجام استیضاح شهردار رشت اشاره کرد و گفت: در جلسه پیشین استیضاح شهردار رشت نیز اعلام کردم ، وقتی وزیری برای جایگاهش ابقا شد باید مجلس از وی حمایت کند و درباره شهردار نیز همین طور است و اگر شهردار استیضاح و برکنار شد باید تمامی اعضای شورا و مدیران شهرداری رشت با فرد جدید همکاری کنند.
وی با بیان اینکه توان علوی در جایگاه شهردار رشت در همین حد بود افزود: معتقدم وی توانش در همین حد بود و کم کاری نکرده است و حالا که برکنار شد باید از سرپرست شهرداری رشت برای انجام اهداف تعیین شده حمایت کنیم .
عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه اعضای شورا در عزل و نصب‌های مدیران بر اساس قانون دخالت نمی‌کنند، بیان کرد: شهردار با رای مستقیم اعضای شورا انتخاب شده است و باید دائما پاسخگوی عملکردش در برابر شورا باشد و ما با مدیران شهرداری رشت هیچ گونه زاویه ای نداریم و یکی از دغدغه های ما رفع مشکلات رفاهیات پرسنل شهرداری رشت است.
شفیعی با بیان اینکه مدیران شهرداری رشت سالهاست که خاک شهرداری را خورده اند، افزود: انتظار داریم در کمال وحدت و اتحاد شورا و شهرداری رشت برای رفع مشکلات تلاش کنند تا ان شاا رضایتمندی شهروندان کاملا کسب شود.
وی با تاکید به اینکه تمامی یازده عضو شورای رشت با یکدیگر متحد هستند،گفت: اعضای شورا مخالف چند قطبی کردن هستند و تمام هم و غم شورا برطرف کردن مشکلات شهر است.
شفیعی با اشاره به دغدغه های اخیر پرسنل شهرداری رشت پیرامون کاهش حقوق و مزایای آنان بیان کرد: شورا به دنبال افزایش حقوق پرسنل شهرداری رشت است و پیش از این بارها از این بابت به علوی شهردار پیشین تذکر دادیم که متاسفانه نتیجه ای حاصل نشد و حالا از سرپرست شهرداری رشت انتظار داریم در کوتاهترین زمان ممکن این دغدغه را برطرف کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.