کد خبر : 10334
تاریخ انتشار : جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

برپایی میزخدمت پیشگیری از اعتیاد بهزیستی گیلان در مصلی رشت

برپایی میزخدمت پیشگیری از اعتیاد بهزیستی گیلان در مصلی رشت
خانواده‌ها باید با بالابردن سطح اطلاعات و استفاده از مشاوره‌های بهزیستی در خصوص پیشگیری از اعتیاد از فرزندان خود مراقبت کنند

به گزارش پویشگران گیل:
به همت اداره کل بهزیستی استان گیلان و همکاری جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی گیلان میز خدمت مشاوره و ارائه خدمات پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر پیش از اقامه نماز جمعه در مصلی رشت بر پا شد.
اداره کل بهزیستی استان گیلان با همکاری جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی گیلان میز خدمت مشاوره و ارائه خدمات پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر، صبح امروز پیش از اقامه نماز جمعه در مصلی رشت بر پا شد.
مهدی فلاح میری دادستان مرکز گیلان،حمیدرضا امام پناهی فرماندار رشت،سیدمهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان و سایر مسئولین دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم از میزخدمت باز دید کردند و توسط مشاورین و کارشناسان تخصصی حوزه پیشگیری به بازدیدکنندگان مشاوره رایگان ارائه شد.
فلاح میری دادستان مرکز گیلان در حاشیه بازدید از این نمایشگاه طی سخنانی ضمن ارزشمند دانستن این میزخدمت و چنین نمایشگاه‌هایی و ارائه مشاوره تخصصی به مردم از تمامی دست اندرکاران دربرپایی این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد.
سیدمهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان نیز در گفت و گویی با اشاره به برپایی چنین نمایشگاه‌ها و ارائه خدمات در طول سال از سوی سازمان بهزیستی به عموم مردم اظهار داشت: خانواده‌ها باید با بالابردن سطح اطلاعات و استفاده از مشاوره‌های بهزیستی در خصوص پیشگیری از اعتیاد از فرزندان خود مراقبت کنند و با پیگیری دلسوزانه فرزندانشان را در مسیر درست زندگی هدایت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.