کد خبر : 8949
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

رئیس اداره راهداری خلخال خبر داد؛ نصب دوربین ترددشمار و پلاک‌خوان در جاده خلخال – پونل

رئیس اداره راهداری خلخال خبر داد؛ نصب دوربین ترددشمار و پلاک‌خوان در جاده خلخال – پونل
تنها در صورتی که بار کامیون در باسکول وزن و بارنامه حمل بار شن و ماسه برای آنها صادر شد، می‌توانند به صورت قانونمند نسبت به حمل بار از خلخال به استان گیلان اقدام کنند.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: دوربین ترددشمار و پلاک‌خوان خودرو در ابتدای جاده خلخال – پونل و در سه‌ راهی شاهرود راه‌اندازی شده است.
معروف خسروی در جلسه بررسی اجرای طرح کنترل اضافه تناژ کامیون‌های حامل بار شن و ماسه از خلخال به مقصد استان گیلان اظهار کرد: باسکول راه‌اندازی شده در ابتدای جاده خلخال – اسالم که به علت بی‌احتیاطی یک راننده کامیون در اولین روز فعالیت دچار نقص فنی شده و از کار افتاده بود، با تلاش اداره راهداری راه‌اندازی شده است.
وی تصریح کرد: همزمان با توزین بار کامیون‌های در حال تردد این مسیر، شرکت حمل و نقل بار مستقر در محل باسکول نیز اقدام به صدور بارنامه برای کامیون‌های این مسیر می‌کند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: با تلاش راهداران دوربین ترددشمار و پلاک‌خوان خودرو در ابتدای جاده خلخال – پونل و در سه راهی شاهرود راه‌اندازی شده است.
خسروی افزود: با توجه به نصب تابلوهای ورود کامیون ممنوع در ابتدای این مسیر از ۲ سمت همه رانندگان کامیون‌های حامل بار به مقصد گیلان حق ورود به این مسیر را در حوزه استحفاظی این شهرستان را نداشته و تنها در صورتی که بار کامیون در باسکول وزن و بارنامه حمل بار شن و ماسه برای آنها صادر شد، می‌توانند به صورت قانونمند نسبت به حمل بار از خلخال به استان گیلان اقدام کنند.
وی از تلاش راهداران برای نگهداری سالم زیرساخت‌های راه در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با هرگونه حمل بار اضافی از سوی کامیون‌های کمپرسی که بار شن و ماسه معادن خلخال را حمل می‌کنند، برخورد می‌شود.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال اضافه کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال هزینه بسیاری را برای ایجاد راه‌های اصلی و فرعی این شهرستان متحمل شده که امیدواریم با همکاری دادستان عمومی و انقلاب و مسئولان استانی این راه‌ها با کمترین آسیب از محل تردد خودروهای سنگین مواجه شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.