کد خبر : 10074
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

پیام مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به مناسبت سالروز افتتاح حساب 100 حضرت امام (ره)

پیام مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به مناسبت سالروز افتتاح حساب 100 حضرت امام (ره)
معمار كبير انقلاب اسلامي با ژرف انديشي و ديدگاه منيع خود در اين راستا در 21 فروردين سال 1358اقدام به تاسيس نهادي انقلابي و مردمي نمودند كه اين نهاد از بدو انقلاب تا كنون با هدف تامين مسكن محرومين و اجراي پروژه‌هاي عمراني همواره در اين راستا يكي از پرتلاش‌ترين دستگاههاي اجرائي بوده است.

به گزارش پویشگران گیل:
در متن این پیام آمده است :21 فروردین ماه 1358 یکی از نقاط عطف تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام راحل (ره) در افتتاح حساب 100 و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ایجاد فصل جدیدی از توسعه خدمات عمومی در بخش زیربنایی و مهم تأمین مسکن می باشد.
نگاه و حیاتی، دور اندیشانه و دستور حکیمانه ایشان مبنی بر افتتاح حساب 100و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نشان از اهمیت و جایگاه ویژه مساله تامین مسکن در برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی و محرومیت زدایی در جامعه دارد. بی ترديد يكي از اهداف بلند حضرت امام (ره) ،محروميت زدائي از زندگي محرومين و مستضعفين ميهن اسلامي خصوصا در روستاها بوده است. معمار كبير انقلاب اسلامي با ژرف انديشي و ديدگاه منيع خود در اين راستا در 21 فروردين سال 1358اقدام به تاسيس نهادي انقلابي و مردمي نمودند كه اين نهاد از بدو انقلاب تا كنون با هدف تامين مسكن محرومين و اجراي پروژه‌هاي عمراني همواره در اين راستا يكي از پرتلاش‌ترين دستگاههاي اجرائي بوده است.
بحمدا… بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی چهار دهه در زمینه خدمت به آحاد مردم عزیز جامعه به ویژه روستائیان محروم در رابطه با تهیه و اجرای طرح هادی، بهسازی و نوسازی مسکن، صدور سند مالکیت، تملک و تفکیک و واگذاری زمین، احیاء بافت های با ارزش، تهیه و اجرای طرح های ساماندهی فضا و سکونتگاهها در روستاها و بازسازی مناطق آسیب دیده از سوانح طبیعی و همچنین تولید مسکن محرومین و اقشار کم درآمد در شهرهای کمتر از 25هزار نفر جعیت منشأ مثمر ثمر بوده است. که به همین سبب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این نهاد انقلابی را از صدقات جاریه و یکی از با برکت ترین یادگارهای امام بزرگوار عنوان کرده اند.
اکنون خداوند بزرگ را سپاس می نهیم که بار دیگر توفیق گرامیداشت افتتاح حساب 100 حضرت امام خمینی(ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را، به ما ارزانی داد. یاد بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، مدافعین حرم و مدافعین سلامت را گرامی میداریم و با عنایت و حمایت خاصه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، تلاشهای همه جانبه دولتمردان و همت مسوولان و کارکنان خدوم این نهاد انقلابی در راستای تأمین مسکن محرومان، توسعه و عمران روستاهای کشور و … بخش عمده ای از این نیاز در کشورمان به ویژه در روستاها برطرف شده است.
اینجانب فرارسیدن 21 فروردین ماه، سالروز افتتاح حساب 100 امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تقارن آن با ماه میهمانی خداوند را با تقدیر از تلاش ها و خدمات همکاران خدوم این نهاد انقلابی به مردم شریف استان تبریک عرض می نمایم و موفقیت روز افزون آنان در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت ولایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را از درگاه ایزد منان خواستارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.