کد خبر : 19974
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

تقدیر از شرکت گاز گیلان به عنوان دستگاه برتر در امر ترویج و توسعه فرهنگ نماز

تقدیر از شرکت گاز گیلان به عنوان دستگاه برتر در امر ترویج و توسعه فرهنگ نماز
در ششمین اجلاس استانی نماز، از شرکت گاز گیلان به عنوان یکی از دستگاه های برتر گیلان در امر ترویج و توسعه فرهنگ نماز تجلیل بعمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

ششمین اجلاس نماز در استان گیلان با حضور آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، اسدالله عباسی استاندار گیلان و حجت الاسلام حجازی مدیر ستاد اقامه نماز گیلان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد.
آیت الله رسول فلاحتی در این مراسم با بیان اینکه باید برای تمدن سازی باید به واجبات دینی واسلامی به ویژه نماز توجه داشته باشیم، افزود: توجه به نماز به عنوان رکن دین موجب سعادت دنیا و آخرت خواهد شد.
استاندار گیلان هم در این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری نماز اول وقت و نماز جماعت در ادارات ودستگاه‌های اجرایی، گفت: همه ما برای ترویج فرهنگ اقامه نماز این فریضه عبادی و سیاسی مسئول هستیم و در این زمینه باید اهتمام جدی داشته باشیم.
وی اظهار کرد: نماز فریضه عبادی، سیاسی، اعتقادی، اجتماعی و فرهنگی است و موظفیم تا برای ترویج فرهنگ نماز توجه ویژه داشته باشیم.
همچنین در حاشیه این اجلاس عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، گفت: نماز مهم‌ترین وسیله تقرب به درگاه الهی است و باید با همکاری همه کارکنان برای ترویج این فریضه الهی در سازمان بیش از گذشته تلاش نمود.
وی با تاکید بر حضور حداکثری مدیران، رؤسا و کارمندان در نماز، اظهار داشت: اقامه نماز جماعت با حضور مدیر، کارمند و ارباب رجوع، شانه به شانه در برابر خداوند متعال، علاوه برگسترش معنویت و فرهنگ  نماز در سازمان، سبب آگاهی و آشنایی مدیران با وضعیت مراجعین و کارکنان سطوح پایین تر می شود.
جمال نیکویی با بیان اینکه این شرکت در سال های اخیر همواره یکی از دستگاه هایی بوده که در زمینه اقامه نماز مورد تقدیر قرار گرفته است، گفت: شرکت گاز استان گیلان تمام تلاش خود را به کار بسته تا فرهنگ اقامه نماز را به سراسر استان گسترش دهد و در همین راستا اقدامات مؤثری همچون احداث نمازخانه بین راهی جهت استفاده عموم مردم به ویژه مسافران را به انجام رسانده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا برپایی نماز جماعت موجب افزایش روحیه خشوع و فروتنی در میان کارکنان شده و زمینه برخورد هرچه مناسب تر با مردم، به عنوان سرمایه های اصلی و واقعی نظام مقدس اسلامی فراهم شود.
در ششمین اجلاس استانی نماز، عملکرد ۴۳۲ دستگاه اداری در استان از سال گذشته تاکنون مورد بررسی قرار گرفت و از شرکت گاز استان گیلان به عنوان یکی از ۳۳ دستگاه برگزیده در امر ترویج و توسعه فرهنگ نماز تجلیل بعمل آمد.

منبع: روابط عمومی شرکت گاز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.