کد خبر : 30587
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۹

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس:

توسعه فضاهای فرهنگی مطالبه مردم است

توسعه فضاهای فرهنگی مطالبه مردم است
مهدی فلاح در بازدید از ساختمان در حال احداث کانون پرورش فکری شهرستان خمام، برضرورت اهتمام متولیان در جهت پاسخ‌گویی به مطالبه مردم و راه‌اندازی هرچه‌ زودتر این مرکز فرهنگی‌هنری تاکید نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

نماینده مردم‌شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از ساختمان درحال‌احداث کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمام با تاکید بر اهمیت افزایش فضاهای فرهنگی شهرستان‌ گفت: راه‌اندازی مرکز فرهنگی‌ هنری کانون یک مطالبه‌ مردمی است و هم‌گرایی متولیان برای تحقق این مهم ضرورت‌ دارد.

دکتر مهدی فلاح در این بازدید که با همراهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان صورت‌ گرفت، هم‌چنین، بر لزوم حل مسایل‌ حقوقی فی‌مابین اداره‌کل راه‌ و شهرسازی استان و شهرداری خمام  تاکید نمود و بهره‌مندسازی کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های فرهنگی‌هنری کانون را خواستار شد.

وی درعین‌حال، از اهمیت ورود هرچه‌بیش‌تر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری‌ گیلان برای پیش‌برد این طرح و گشایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمام سخن‌به‌میان‌ آورد و از حمایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای افزایش فضاهای فرهنگی هنری خبر داد.

مدیرکل کانون استان گیلان هم طی این بازدید که به‌منظور همراه‌سازی حداکثری مسئولان برای راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری خمام صورت‌ پذیرفت، گزارشی از چگونگی آغاز و پیش‌برد روند اجرای این طرح عمرانی از سوی اداره‌کل راه‌ و شهرسازی استان ارایه‌ نمود.

سیدجلیل میرعظیمی با تاکید بر این مهم که کانون به‌عنوان یک دستگاه بهره‌بردار، قریب ۱۳ سال است برای تکمیل این طرح و افرایش گستره خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان تلاش‌می‌کند، از موانع و چالش‌ها صحبت‌ کرد. رایزنی با فرماندار خمام برای سرعت‌بخشی به روند گشایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نیز در دستور کار قرار داشت.

 

منبع:روابط‌ عمومی اداره کل کانون استان‌ گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.