کد خبر : 14517
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

فهیمه باذوق

برگزاری جلسه شورای اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان

برگزاری جلسه شورای اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان
نماز نه تنها قرب و نزدیکی به خداوند را برای انسان به ارمغان می آورد بلکه تاثیرات آن در زندگی فردی و اجتماعی انسان نیزبی شمار است

به گزارش پویشگران گیل:
سومین جلسه شورای اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به ریاست مهندس دائمی مدیرکل و با حضور اعضاء شورا برگزار شد.
دبیر شورای اقامه نماز به نامه ستاد اقامه نماز استان در این جلسه گفت: در ارزیابی عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان موفق به دریافت رتبه تقدیر ویژه گردید. خوشرو افزود: برنامه‌های مصوب سال 1402 در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز مطابق برنامه ریزی های انجام شده در حال اجرا میباشد.
حجت الاسلام والمسلمین قربان پور
در ادامه استفاده همه جانبه از امکانات و تسهیلات را در جهت تقویت اقامه نماز موثر دانست و گفت: تشویق کارکنان به مشارکت و هدایت انگیزه‌های معنوی آنان دربرنامه های ترویج و توسعه فرهنگ نماز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در ادامه نسبت به اجرای برنامه‌های مصوب نکته نظرات خویش را بیان نمود.
سپس مهندس دائمی با بیان اینکه، شورای اقامه نماز برنامه های متنوعی را در خصوص ترویج و توسعه نماز و همچنین مسائل دینی، اعتقادی اجرا می‌کند،افزود: نماز نه تنها قرب و نزدیکی به خداوند را برای انسان به ارمغان می آورد بلکه تاثیرات آن در زندگی فردی و اجتماعی انسان نیز بی‌شمار است که خوشبختانه تاکنون در این نهاد انقلابی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز بین کارکنان و خانواده ها، گام های مطلوبی برداشته شده است.
در پایان در خصوص برنامه‌های مصوب سال جاری در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز مذاکرات لازم توسط اعضاء صورت گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.