کد خبر : 5088
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

ضریب نفوذ بیمه‌ای تامین اجتماعی در جامعه شاغلین گیلان ۵۳ درصد است

ضریب نفوذ بیمه‌ای تامین اجتماعی در جامعه شاغلین گیلان ۵۳ درصد است
چرخش مدیران از عوامل رشد هر نظام و دستگاهی است و امیدواریم که این تغییرات مایه خیر و برکت برای جامعه هدف، شرکای اجتماعی و استان باشد.

به گزارش پویشگران گیل:
آئین تودیع مدیرکل و معارفه سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی گیلان با حضور معاون بیمه‌ای و مدیرکل امور استان‌های این سازمان و جمع کثیری از کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرائی استان برگزار شد.
با حضور معاون بیمه‌ای و مدیرکل امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، آئین معارفه سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی گیلان برگزار شد.
غلامحسین ستوده خو معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی در آئین تودیع مدیرکل سابق و معارفه کیوان مرتضوی سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی گیلان با قدردانی از خدمات و تلاشهای علی حسین نژاد، پایگاه اجتماعی مطلوب شکل گرفته تامین اجتماعی در سطح استان را محصول اقدامات ارزشمند و رضایتمندی ایجاد شده دانسته و حفظ وضع موجود را اولین وظیفه مدیر جدید قلمداد کرد.
وی با بیان اینکه جذب حداکثری و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی کارکنان باید رویکرد مدیریت برای پیشبرد مناسب امور باشد، اظهار داشت: اعتقاد دارم همکاران ما سالمترین، با اصالت‌ترین و متعصب‌ترین کارکنان نسبت به سازمان خود هستند و ما باید قدردان این اراده و منش برای اولین مخاطبین خود یعنی کارکنان به عنوان مشتریان داخلی باشیم.
معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از تجربیات افرادی همچون علی حسین‌نژاد، برای ایشان و سرپرست جدید سلامتی و تداوم توفیق آرزو کرد.
کیوان مرتضوی سرپرست جدید این اداره کل در این آئین با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید سعید فطر، سازمان تامین اجتماعی را یک نهاد بسیار بزرگ که بیش از 50 درصد جمعیت کشور را تحت پوشش دارد برشمرده و اظهار داشت: این میزان با نسبتی مشابه در استان گیلان نیز وجود داشته و از منظری دیگر در واقع ضریب نفوذ بیمه‌ای در جامعه شاغلین گیلان 53 درصد است.
وی افزود:این اعداد و ارقام در کنار شاخصهای مهم بیمه‌ای و تاثیرات اقتصادی اجتماعی آن، همواره مسئولیت‌ها در این حوزه را سنگین‌تر می نماید.
سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان در بخش دیگری از سخنان خود ابلاغ سیاست‌های کلی تامین اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری را رویدادی بزرگ در این حوزه قلمداد نمود که سبب ایجاد تحولات خوبی خواهد بود.
مرتضوی همچنین آسیب‌شناسی و درک درست از وضعیت موجود، خلق منابع جدید، مدیریت بهینه مصارف با پالایش اطلاعات و رفع همپوشانی‌ها را از اولویت‌ها و برنامه‌های کاری خود برشمرده و تحقق این امر را در گرو همدلی و همراهی و هم افزائی به عنوان الزامات تعالی سازمانی دانست.
همچنین آقاجانی در این مراسم از دکتر حسین‌نژاد به عنوان یک مدیر خوش خلق و یک عضو فعال شورای هماهنگی یاد کرد و افزود: چرخش مدیران از عوامل رشد هر نظام و دستگاهی است و امیدواریم که این تغییرات مایه خیر و برکت برای جامعه هدف، شرکای اجتماعی و استان باشد.
وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی جامعه هدف بزرگی دارد،افزود:ایجاد توافق مشترک و رسیدگی به امور کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان، رسالت مدیران و کارکنان این سازمان را خطیر کرده است.
رئیس شورای هماهنگی مدیران با بیان این مطلب گفت: تاکنون سعی کردیم در فعالیت‌های مشترک نظیر بیمه بیکاری، مشاغل سخت و زیان آور با سازمان تامین اجتماعی همکاری مناسبی را در راستای رسالت های این سازمان داشته باشیم و این مسیر با سرپرست جدید سازمان تامین اجتماعی استان نیز ادامه خواهد داشت.
وی در پایان سخنان خود به نمایندگی از دیگر مدیران عضو شورای هماهنگی از زحمات علی حسین‌نژاد مدیرکل پیشین تامین اجتماعی تشکر و برای کیوان مرتضوی سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی استان آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.