کد خبر : 30789
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱

فرماندار شهرستان خمام:

اصل بر بی‌طرفی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است

اصل بر بی‌طرفی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است
آدمیت: موضوع سلامت، رقابت و مشارکت و امنیت مورد تاکید است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

سومین جلسه هیات اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور در شهرستان خمام به ریاست فرماندار این شهرستان و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان خمام و با حضور رئیس دادگستری و دادستان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
حسن آدمیت فرماندار شهرستان خمام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت بویژه شهید جمهور آیت‌الله دکتر رئیسی گفت: عملکرد آیت‌الله رئیسی، عملکرد ویژه از یک رئیس‌جمهور تبیین می‌شود و در کنار مردم بودن تحت هر شرایطی، تلاش شبانه‌روزی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم که از ایشان برای ما باقی ماند و خداوند متعال نیز به‌دلیل چنین خصایص بارزی بهترین برکت را برایشان رقم زد.
فرماندار شهرستان خمام با اشاره به اهمیت ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه افزود: باید با همراهی شما عزیزان در حوزه انتخابیه شهرستان و مشارکت همیشگی مردم در انتخابات، موجبات برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کنیم.
آدمیت در ادامه با اشاره به اصل بی‌طرفی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری عنوان نمود: موضوع سلامت، رقابت و مشارکت و امنیت مورد تاکید بوده که این مهم با کمک شما به عنوان اعضای هیات اجرایی محقق می‌شود که نمونه آن را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند سال گذشته تجربه کردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.