کد خبر : 23909
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

استاندار گیلان:

ملت تاریخ‌ساز متکی به خود است

ملت تاریخ‌ساز متکی به خود است
hsnhggi ufhsd:مهمترین پیام ۲۲ بهمن پیروی و وفاداری مردم به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، رهبر فرزانه انقلاب، شهدا و امام راحل است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

اسدالله عباسی در جریان برگزاری راهپیمایی باشکوه و عظمت ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در رشت،با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگاران افزود: مرم ولایتمدار گیلان همیشه در صحنه بوده و هستند و حضور امروز آنان هم خود نشانی از اراده آنان بر مبارزه با طاغوت و دشمنان و نفی سلطه و ایستادگی پای اصل ولایت فقیه، امام (ره) و رهبری عزیز است.
وی با بیان اینکه این مردم همیشه نشان داده و ثابت کرده اند که مسیر انقلاب ادامه می‌یابد و حضور پرشور امروز گیلانیان و مردم رشت هم تاییدی بر این موضوع است،حضوری که نشان از بصیرت و آگاهی این مردمان دارد و آنان به درستی گفتمان دشمن‌شناسی،استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به تصویر کشیدند.
وی عنوان کرد:این انسجام،همدلی،اتحاد و محبت مردم و همراهی و حضور همه از هر گرایش خروشی در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار جهانی است.
عباسی گفت: پیام مهم این حضور برای دشمنان ملت تاکیدی مکرر بر آن است که این ملت تاریخ ساز متکی به خود است و مستقل از غرب و شرق، آینده خود را با اتکا به خداوند و توان داخلی خواهد ساخت.
وی تصریح کرد: این حضور پرشور و توام با لطف و صفای مردم، مسئولان را برای کار بیشتر و خدمت بهتر به ملت دل گرم تر می کند و باید قدردان این حضور و همراهی باشیم.
هزاران نفر از مردم ولایتمدار رشت امروز هم‌پای ملت آزاده ایران زمین بار دیگر گامهایشان را در مسیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی استوارتر کردند و با حضور پرشور خود در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مهر تاییدی بر بیعت خود با شهدا و امام (ره) و رهبری زدند.
در مراسم 22 بهمن امسال، آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیات رییسه خبرگان رهبری سخنرانی نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.