کد خبر : 28033
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳

شمارش معکوس تغییر مدیران در استان گیلان آغاز شد

شمارش معکوس تغییر مدیران در استان گیلان آغاز شد
حکم فرماندار جدید شهرستان خمام امضاء شد.

به گزارش گروه رسانه‌ای ایران ” گرا “:

شمارش معکوس برای تغییرات در سطح عده ای معدود از مدیران استانی و برخی شهرستان‌ها استان گیلان آغاز شده است و به نظر می‌رسد طی چند روز اینده شاهد این تغییرات باشیم.
این تغییرات که به دنبال رصد عملکرد برخی مدیران و تصمیم مدیر عالی استان انجام می‌گیرد یک رویه عادی و طبیعی و البته بایسته در بسیاری از استان‌ها از جمله در گیلان است.
در این میان متاسفانه برخی رسانه‌ها محلی و استانی با نگاه ویژه و به طور مستقیم یا با برانگشت اشاره بعضی جریان‌های سیاسی و تشکل‌ها، انجمن‌ها، ائتلاف‌ها، حتی افراد صاحب نفوذ در نهادها و قوه مقننه موضوع را به چالش می‌کشاند.
نظر به اینکه دکتر عباسی استاندار استان گیلان در برنامه پاسخ شبکه باران اعلام کرده بود،برای فعال‌تر کردن برخی مجموعه‌ها و سازمان‌ها در آینده نزدیک تغییراتی به همین منظور در راه خواهد بود، اکنون باید منتظر تغییر مدیرانی در ساختمان استانداری گیلان و چند اداره کل،سازمان و فرمانداران بعضی شهرستان‌ها بود.
گمانه زنی در این عرصه، تغییرات را تا ۱۰ مدیرکل لیست می‌کنند اما آنچه مهم است اینست که امیدواریم با این تغییرات،مردم استان شاهد آثار خوب این تصمیمات باشند و برای اولین گام گفته می‌شود حکم فرماندار جدید شهرستان خمام امضاء شد.
در هر تغییری موافقان و مخالفانی وارد صحنه می‌شوند و خواسته‌ها و تحلیل‌هایی که دارند در نشست‌های خصوصی و جریانی و رسانه‌ای اظهار نظر می‌کنند ولی این جا به جایی‌ها  اغلب فردی نیست و با مشورت وزارتخانه‌ها در تهران، نمایندگان در استان و تاثیر گذاران صورت می‌گیرد.

ادامه دارد …

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.