کد خبر : 27557
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷

فرماندار رشت در جلسه شورای هماهنگی مدیران اداره کار، رفاه و تامین اجتماعی استان گیلان:

رعایت حقوق کارگر باعث رونق چرخ تولید در کشور می‌شود

رعایت حقوق کارگر باعث رونق چرخ تولید در کشور می‌شود
تکریم و احقاق حق کارگران جزو وظایف کاری و انسانی ماست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

کیا عاشوری فرماندار رشت در جلسه شورای هماهنگی مدیران کل اداره کار،رفاه و تامین اجتماعی استان گیلان در محل فرمانداری رشت، با اشاره به در پیش بودن هفته کار و کارگر و لزوم توجه به مسائل و دغدغه های این قشر شریف و زحمتکش بویژه در حوزه مسائل درمانی گفت: حمایت از کار و کارگر در دین مبین اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد، نحوه برخورد ائمه اطهار با کارگران مهر تاییدی بر تأثیرگذاری و ارزشمند بودن این قشر شریف در جامعه می‌باشد.
فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه رعایت حقوق کارگر باعث سبب افزایش انگیزه و رونق چرخ تولید در کشور می‌شود،افزود: تکریم و احقاق حق کارگران جزو وظایف کاری و انسانی ماست، بنابراین باید تا جایی که در توان داریم در چهارچوب قوانین از کارگران حمایت کنیم.
وی افزود:در سنوات گذشته برخی بی‌توجهی‌ها نسبت به حوزه کار و کارگری باعث شد برخی از صنایع شهرستان نظیر ریسندگی پوشش، مجتمع صنایع بسته‌بندی ایحاگستر، ریسندگی خاور از چرخه تولید خارج یا دچار رکود شوند، در حالیکه استان گیلان زمانی در خاورمیانه حرف اول را در تولید نساجی و ریسندگی می‌زد.
فرماندار شهرستان رشت تصریح نمود:با توجه به اینکه سیل عظیم کارگران در شهرک صنعتی مشغول به خدمت هستند انتظار براین است یک درمانگاه مجهز تامین اجتماعی در آن مجموعه احداث شود.
دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود به دنبال توسعه درمان استان هستیم،گفت: در تلاش هستیم با اقدامات موثر نظیر احداث مراکز درمانی در شهرستان‌های فاقد درمانگاه و موقعیت‌های واجد شرایط و بهبود خدمت‌رسانی بتوانیم گام‌های موثری در اعتلای درمان استان و کاهش دغدغه‌های کارگران و بیمه شدگان برداریم.

 

منبع: روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.