کد خبر : 27421
تاریخ انتشار : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸

کشف بالغ بر ۴ کیلو مواد مخدر در بازرسی از یک منزل مسکونی

کشف بالغ بر ۴ کیلو مواد مخدر در بازرسی از یک منزل مسکونی
مقابله با سوداگران مرگ و در پی دریافت خبر فعالیت فردی در امر توزیع مواد مخدر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

سرهنگ محمود حافظی با اشاره به اینکه مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت مأموریت‌های پلیس قرار دارد،گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سر منشأ بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی،نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسؤول با مجموعه انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت تصریح کرد: در راستای مقابله با سوداگران مرگ و در پی دریافت خبر فعالیت فردی در امر توزیع مواد مخدر در یکی از محله‌های شهر رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی با انجام اقدامات نامحسوس و تحقیقات پلیسی پس از اطمینان از صحت موضوع متهم مورد نظر و محل سکونت وی را شناسایی کردند افزود: مأموران کلانتری ۱۵ رشت با هماهنگی قضائی این متهم را در منزلش دستگیر کردند.

سرهنگ حافظی با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم، ۴ کیلو و ۱۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک بطری مشروبات الکلی خارجی کشف شد، گفت: در این رابطه متهم ۴۸ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه مهمترین شرط پایداری امنیت در هر جامعه مشارکت مردم با پلیس است،از شهروندان خواست، برای مقابله با سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی،هرگونه مورد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.