کد خبر : 18955
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

وکلای بسیج حقوقدانان در زندان مرکزی و نسوان رشت مشاوره حقوقی دادند

وکلای بسیج حقوقدانان در زندان مرکزی و نسوان رشت مشاوره حقوقی دادند
میز خدمت جهادی وکلای بسیج حقوقدانان در زندان زنان و لاکان رشت برپا شد

به گزارش پویشگران گیل:
وکلای بسیج حقوقدانان با برپایی میز خدمت در نسوان رشت و زندان لاکان به زندانیان مشاوره حقوقی دادند.
محمدی اصل مدیرکل زندان‌های گیلان با تشکر از حضور بسیج حقوقدانان در زندان‌های استان گیلان گفت:در همه اوضاع و احوال بسیج در خط مقدم آماده خدمات‌رسانی است و جهادگرانه در همه عرصه ها سرلوحه کار خود را خدمت بی‌منت برای تمامی اقشار جامعه قرار می‌دهد.
محمدی اصل با بیان اینکه با حضور وکلای بسیج حقوقدانان به بیش از 350 زندانی مشاوره حقوقی داده شده، افزود:علاوه بر ارایه مشاوره حقوقی به زندانیان،در طول سال بسته‌های معیشتی برای خانواده بی‌بضاعت زندانیان به آنان اهدا می‌گردد و حتی وکلای رایگان از ناحیه بسیج حقوقدانان نیز برخی از پرونده‌های گروه هدف را دنبال می‌نمایند.
سرهنگ عباس حسینی جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار به همراه سرهنگ نباتی رییس سازمان بسیج حقوقدانان گیلان ،نیز ضمن حضور در این میز خدمت از برنامه‌های اصلاحی،فرهنگی،تربیتی و کارگاه‌های اشتغال بازدید و گفت: اندیشه و تفکر بسیج خدمت بدون چشم داشت به تمامی اقشار جامعه است و آگاهانه برای آبادانی ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها قدم‌های مثبت برمی‌دارد.
وی افزود: بسیج در همه حال کنار مردم است و برای رسیدن به آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی و انسجام داخلی که از تاکیدات بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است باید با ایثار و از خودگذشتگی در یک صف بایستیم و با نوآوری در زمینه‌های مختلف برای آبادانی این مرز و بوم در تمامی عرصه‌ها حاضر شویم.
سرهنگ عباس حسینی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در برنامه‌های اصلاحی و تربیتی، مخصوصا در زمینه اشتغال و ایجاد کارگاه‌های مختلف اشتغال و حرفه آموزی نیز گفت:برنامه‌های خوب و سازنده ایی در زمنیه‌های مختلف اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها صورت گرفته و در بحث اشتغال با حضور زندانیان در کارگاه‌های مختلف می‌توان متوجه شده که اشتغال می‌تواند نقش سازنده ایی را در بازگشت سعادتمندانه زندانی در جامعه داشته باشد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.