کد خبر : 17584
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

فرمانده انتظامی گیلان:توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری سورنتو و توسان قاچاق

فرمانده انتظامی گیلان:توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری سورنتو و توسان قاچاق
تیم‌های گشت پلیس امنیت اقتصادی گیلان در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت‌زنی در کمربندی شهرستان خمام و منطقه چابکسر شهرستان رودسر به ۲ دستگاه خودرو مشکوک شدند.

به گزارش پویشگران گیل:
فرمانده انتظامی استان گیلان از توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری سورنتو و توسان قاچاق به ارزش ۳۹ میلیارد ریال در شهرستان‌های خمام و رودسر خبر داد.
سردار عزیزاله ملکی مبارزه با قاچاق کالا را یکی از اهداف مجموعه انتظامی در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.
وی در ادامه گفت: تیم‌های گشت پلیس امنیت اقتصادی گیلان در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت‌زنی در کمربندی شهرستان خمام و منطقه چابکسر شهرستان رودسر به ۲ دستگاه خودرو سواری سورنتو و توسان گذر موقت مشکوک شده و آن‌ها را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، مالک خودرو هیوندا توسان بدون اخذ مجوز ضمن خروج از حوزه منطقه آزاد اروند با نصب پلاک خودرو دیگر اقدام به تردد می‌کند، افزود: سواری سورنتو هم بدون اعتبار تردد، رعایت قوانین و مقررات گمرکی و اخذ مجوز در حال حرکت بوده است.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه این خودروها قاچاق محسوب شده و به پارکینگ منتقل شدند از معرفی متهمان ۲۳ و ۳۲ ساله این پرونده‌ها برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی خودروهای قاچاق را ۳۹ میلیارد ریال برآورد کردند.
سردار ملکی در پایان مقابله با قاچاق را نیازمند عزم همگانی و همکاری همه دستگاه‌ها و مردم عنوان کرد و بیان داشت: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.