کد خبر : 26807
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۵:۵۸

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان:

گیلان رتبه نخست کشور در کاهش تصادفات منجر به جرح

گیلان رتبه نخست کشور در کاهش تصادفات منجر به جرح
سرهنگ طالبی:پلیس راهور استان رتبه نخست کشور در کاهش تصادفات منجر به جرح را کسب نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

سرهنگ امیر طالبی گفت: همچنین استان گیلان در بخش تصادفات منجر به فوت با کاهش ۷۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رتبه هشتم کشور در نوروز امسال را کسب کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان افزود: استان گیلان در مجموع کاهش تصادفات منجر به جرح و منجر به فوت نیز رتبه ششم را در کشور کسب کرد و این در حالی است که حجم بسیار زیادی از مسافران طی نوروز امسال وارد گیلان شدند و از لحاظ انباشت مسافر، رتبه دوم را در کشور داشتیم.

وی اضافه کرد: پلیس راهور گیلان در ایام طرح نوروزی امسال با استفاده از تمامی توان عملیاتی، نیروی انسانی و تجهیزات در اختیار اقدامات قابل توجه و عملکرد بالایی را در مقایسه با سایر استان‌های کشور کسب کرد که در نهایت در میزان تصادفات منجر به جرح رتبه نخست و تصادفات منجر به فوت در رتبه هشتم کشور قرار گرفت.

وی ادامه داد: البته یکی وظایف اساسی و مهم پلیس راهور در طرح نوروزی امسال، انضباط بخشی ترافیک و جلوگیری از وقوع تصادفات و همچنین برخورد با تخلفات رانندگی و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان و مسافران نوروزی بود که این امر با استفاده از همه ظرفیت‌های درون و برون سازمانی انجام شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان بیان کرد: همچنین باحضور فعال ماموران پلیس راهور در معابر ورودی شهر برای نظارت و هدایت بار ترافیکی در استان طی این مدت نیز شاهد افزایش ۷۴ درصدی برخورد با تخلفات رانندگی حادثه ساز در طرح نوروزی بودیم که در این راستا، ۲ هزار و ۳۴۱ دستگاه خودروی دارای تخلفات حادثه‌ساز به صورت ساعتی توقیف شدند.

سرهنگ طالبی خاطرنشان کرد: رعایت قوانین موجب جلوگیری از ایجاد و بروز حوادث و سوانح ترافیکی می شود و پلیس راهور استان گیلان به صورت مستمر در معابر، میادین و تقاطع‌های حساس و پر تردد شهری، ضمن جلوگیری از انسداد معابر و روان سازی ترافیک، با تخلفات حادثه ساز برخورد می‌کند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.