کد خبر : 26589
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۳۳

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

شعار بنیادی،نیازمند قوانین و مصوبات جدید در حوزه ورزش است

شعار بنیادی،نیازمند قوانین و مصوبات جدید در حوزه ورزش است
جهانبخش آرمان: تدوین برنامه راهبردی ،تقویت و توسعه امورات ورزش و جوانان با مشارکت بیش از پیش مردم، اولویت نخست در گیلان است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت؛جهش تولید با تدوین برنامه راهبردی ،ایجاد ساختارهای مناسب، سپردن امورات به بخش خصوصی و جوانان متعهد و متخصص در ابعاد مختلف ورزش همگانی،روستایی،بانوان،قهرمانی و جوانان صورت خواهد گرفت.
دکتر جهانبخش آرمان در خصوص اجرای شعار سال ۱۴۰۳ در حوزه ورزش و جوانان گفت ؛برای شعار امسال ابتدا باید با بدنه کارشناسان و مدیران،برنامه راهبردی و دقیقی تدوین و پس از آن با ایجاد ظرفیت‌ها و ساختار موردنیاز به سوی اجرا و عملیاتی شدن آن گام برداشت.
وی با اشاره به اینکه این شعار بنیادی و بزرگ،نیازمند قوانین و مصوبات جدید در حوزه ورزش و جوانان است، افزود؛ این حوزه چه در بخش ورزش‌های همگانی و عمومی،ورزش روستایی و عشایری و چه در بخش‌های ورزش بانوان،قهرمانی و حرفه ای و حوزه جوانان و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند با برنامه ای دقیق و پیش‌بینی مناسب،تولیدات و نتایج بزرگی را با مشارکت مردم و بخش خصوصی رقم بزند.
مدیرکل ورزش وجوانان گیلان گفت: شعار جهش تولید با مشارکت مردم در راستای منویات سال گذشته رهبری انقلاب در دیدار با نخبگان ورزشی مبنی بر ورزش قوی برای ایران قوی است که وظیفه ما را به عنوان متولیان امر ورزش دوچندان می‌کند.
دکتر آرمان گفت:ضرورت میدان دادن به جوانان و بخش خصوصی متخصص و توانمند در توسعه زیرساخت‌های ورزشی گیلان ،کمک به تقویت باشگاه‌های ورزشی و ایجاد و حمایت از تولیدی‌های لوازم ورزشی با آموزش و توانمندسازی و برگزاری نمایشگاه‌های عرضه تولیدات و معرفی رشته‌های ورزشی از دیگر اولویت‌های ما در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ خواهد بود.
منبع:روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.