کد خبر : 8096
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۴۸

اردوگاه شهدای گیلان میزبان راهیان نور در خوزستان است

اردوگاه شهدای گیلان میزبان راهیان نور در خوزستان است
تاکنون نیز بیش از پنج هزار نفر در روز در این اردوگاه به صورت کاروانهای راهیان نور و همچنین با خودروهای شخصی اسکان داده شدند و این روند همچنان ادامه دارد و امیدواریم که بتوانیم میزبان خوبی برای مردم فهیم کشور باشیم.

به گزارش پویشگران گیل:
مسئول سازمان اردویی ، راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان گفت: اردوگاه شهدای گیلان میزبان کاروان راهیان نور سراسر کشور در استان خوزستان است.
سرهنگ پاسدار محمدعلی ستیزه روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به حفظ سلامت اقشار مختلف مردم، عزیمت کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنوب کشور به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد اما امسال با توجه به فروکش کردن این بیماری، دوباره اعزام کاروان‌های راهیان نور از سرگرفته شد.وی افزود: با توجه به این امر، اردوگاه شهدای گیلان به مساحت ۲۰ هکتار و ظرفیت ۲ هزار نفر در روز در کنار شهدای هویزه دایر شده که این اردوگاه با رعات تمامی دستورالعمل های بهداشتی، میزبان کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور است.
دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه قدس گیلان ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به اینکه اعزام کاروانهای راهیان نور در سال جاری کلید خورده و ابتدا کاروانهای راهیان نور دانشجویی به مناطق دفاع مقدس راهی شدند و هم اینک نیز کاروانهای راهیان نور سایر اقشار مختلف مردم نیز در حال عزیمت به سوی مناطق دفاع مقدس هستند و ما نیز پذیرا و میزبان این کاروان‌ها هستیم.
مسئول سازمان اردویی ، راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان اضافه کرد: پس از استارت اعزام کاروان راهیان نور، فاز اول اردوگاه شهدای گیلان راه اندازی شد و هم اینک کاروان‌ها در اینجا اسکان و شب را در این ارودگاه سپری می کنند.
سرهنگ ستیزه بیان کرد: تاکنون نیز بیش از پنج هزار نفر در روز در این اردوگاه به صورت کاروانهای راهیان نور و همچنین با خودروهای شخصی اسکان داده شدند و این روند همچنان ادامه دارد و امیدواریم که بتوانیم میزبان خوبی برای مردم فهیم کشور باشیم.
وی خاطرنشان کرد: همچنین حرکت خوبی از سوی مردم گیلان انجام شده که تعدادی افراد با کاروان‌ها و تعددای نیز با خودروهای شخصی به مناطق دفاع مقدس و به اردوگاه شهدای گیلان عزیمت کردند و این روند همچنان ادامه دارد.
مسئول سازمان اردویی ، راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان اظهار کرد: با توجه به این امر، امسال کاروانهای نور حوزه علمیه و بسیج طلاب نیز راهی این مکانهای مقدس شده اند و از مسئولان گیلان دعوت می‌کنیم تا به همراه اعضای خانواده و پرسنل خود به سرزمین نور سفر و عزیمت کنند تا ما در اردوگاه شهدای گیلان میزبان آنان باشیم.
دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه قدس گیلان در ادامه به تاثیر کاروانهای راهیان نور در مقابله با تهاجم فرهنگی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه سفر راهیان نور به مناطق دفاع مقدس، یادآور آن دوران ارزشمند برای جوانان است، این امر می تواند اهدافی را که تهاجم فرهنگی در نظر دارد را خنثی کند.
سرهنگ ستیزه ادامه داد: نسل جوان با آشنا شدن بیشتر با رشادتهای رزمندگان اسلام ، می توانند قویتر عمل کنند و همچنین با دیدن و شنیدن رشادتهای نسل جوان دیروز، برای آنان هویتی ایجاد می شود که چگونه افرادی تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به عنوان قهرمانان تاریخی ایران، از میهن خود دفاع کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.