کد خبر : 25641
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

فرمانده انتظامی استان گیلان:

پلیس با هنجارشکنان بدون اغماض برخورد می‌کند

پلیس با هنجارشکنان بدون اغماض برخورد می‌کند
سردار ملکی:کشف بیش از یک میلیون عدد مواد محترقه غیرمجاز در روزهای منتهی به چهارشنبه آخر سال و دستگیری ۱۷۸ نفر در این رابطه در این گیلان.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه امنیت و سلامت شهروندان خط قرمز پلیس است،گفت: مجموعه انتظامی با عاملان خرید، فروش،نگهداری،حمل و استفاده از مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک که امنیت جانی، مالی و روانی شهروندان را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی می‌کند.

وی با اشاره به قوانین جزایی مرتبط با چهارشنبه آخر سال، گفت: خانواده‌ها با کنترل و نظارت بر فرزندان خود در آخرین چهارشنبه سال می‌توانند از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال بدون اغماض برخورد می‌کند،خاطرنشان کرد: افرادی که در شب آخرین چهارشنبه سال اقدام به سلب آسایش عمومی و برهم زدن نظم جامعه کنند تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۳ بازداشت خواهند بود.

این مقام ارشد انتظامی به برخورد با رانندگان متخلف و ناهنجار در شب چهارشنبه آخر سال نیز اشاره کرد و افزود: خودرو آن دسته از رانندگانی که در این شب اقدام به برهم زدن نظم عمومی کنند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ توقیف خواهد شد.

سردار ملکی از کشف بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد مواد محترقه و آتش‌زا غیرمجاز و کم خطر با ۵ درصد کاهش و ۲۴۱ کیلوگرم مواد محترقه و آتش‌زا پرخطر با افزایش ۱۰۰ درصدی در روزهای منتهی به چهارشنبه آخر سال و دستگیری ۱۷۸ نفر با ۸۴ درصد افرایش در این رابطه از ابتدای سال‌جاری تاکنون در استان گیلان خبر داد.

وی در پایان با بیان اینکه پلیس با توزیع‌کنندگان، فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز، هنجارشکنان و نقض‌کنندگان امنیت اجتماعی برخورد و مقابله می‌کند از شهروندان خواست در صورت اطلاع از خرید و فروش مواد محترقه مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.