کد خبر : 25487
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۴۳

جشن ملی درختکاری با حضور مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان در محل پست سیار رضوانشهر

توسعه انتقال و فوق توزیع برق در گیلان ضروری است

توسعه انتقال و فوق توزیع برق در گیلان ضروری است
فرماندار رضوانشهر با واگذاری زمین پست رضوانشهر به برق گیلان، الگوی همكاری نوینی در كشور ایجاد نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

پست سیار 63/20 کیلوولت رضوانشهر برای ۳سال آینده علاوه بر تامین برق موردنیاز مردم، باعث پایداری شبکه خواهد شد.
دولت مردمی وخدمت برای مردم
محمود دشت بزرگ مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به اهمیت این پست گفت: دولت مردمی رییسی، خدمتگزار مردم است و این پست به عنوان منشأ خدمات مختلف برای مردم و شهرستان رضوانشهر محسوب می‌شود.
برق، زیر ساخت همه زیر ساخت‌ها
دشت بزرگ یاد آور شد: برق زیرساخت همه زیر ساخت‌ها است.میزان مصرف رضوانشهر در تابستان و در اوج مصرف تا 15 مگاوات است که احداث این پست به عنوان یک نماد زیر ساختی برای رضوانشهر، پاسخگوی نیازهای این منطقه تا سه سال آینده می باشد.
نماد همکاری و همیاری مسئولین
مدیر عامل برق منطقه ای گیلان ضمن تشکر و قدرانی از فرمانداری رضوانشهر به خاطر در اختیار قراردادن زمین به برق منطقه‌ای گیلان جهت احداث این پست گفت: همکاری فرمانداری رضوانشهر با برق منطقه ای گیلان در واگذاری زمین جهت احداث این پست، نماد همکاری و همیاری مجموعه ای از مسئولین است و باید به عنوان یک نماد همکاری ملی تلقی شود. چون ملک با ارزشی در اختیار برق منطقه‌ای گیلان قرار گرفت تا بخش عمده ای از خواسته های به حق مردم و این شهرستان تامین شود و برای تحقق این مهم، برق منطقه‌ای به سرعت وارد عمل شد و پست سیار را مستقر کرد و مراحل بعدی پروژه نیز در دستور کار قرار گرفت.
محمود دشت بزرگ با تقدیر از خانواده های معظم شهدا افزود: شهرستان رضوانشهر ۱۵۰شهید گرانقدر و برق منطقه‌ای گیلان نیز ۸ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است  که امروز 8 نهال درخت به همین منظور در پست سیار رضوانشهر غرس شده است؛ لذا خدمات برق منطقه ای گیلان، تقدیم خانواده‌های معظم شهدا می شود و محتاج دعای خیر آنان برای تداوم خدمات شایسته به مردم هستیم.
مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به انواع حکمرانی در دنیا تبیین کرد: حاکمیت تلاش می کند که بهترین و شایسته‌ترین خدمات را به شهروندان به عنوان نماد مردم ارایه دهد.
فرمانداری رضوانشهر با بهترین الگوی خدمت رسانی به مردم
وی افزود: فرمانداری رضوانشهر در راستای آخرین مدل‌های حکمرانی دنیا عمل کرده است و زمین بسیار مرغوبی را برای خدمت‌رسانی به عموم مردم به برق منطقه‌ای گیلان واگذار کرد تا با تامین برق مورد نیاز و ایجاد آسایش همگانی برای منطقه، زیر ساخت توسعه همه جانبه را فراهم آورد. اگرچه هزینه های مختلف برای برق بوجود آمد ولی کار ارزشمندی صورت گرفت که در نوع خود در استان گیلان کم سابقه است و باید قدردان این کار ارزشمند باشیم.
الگوی کشوری
دشت بزرگ افزود: این اقدام ارزنده می‌تواند به عنوان الگوی کشوری معرفی شود و برای سایر استان‌ها و برق‌های منطقه ای ملاک عمل قرار گیرد.
صنعت پیشرو
وی از برق به عنوان صنعت پیشرو یاد و گفت: برق،صنعتی پیشرو است وقتی به حرکت در آمد بقیه در جوارش به حرکت در خواهند آمد. با این اقدام ارزنده، زمینه‌های سرمایه گذاری ، اشتغالزایی ،رونق صنایع بومی ومحلی ،رشد گردشگری و رویدادهای بسیار شیرین تر در منطقه شکل می‌گیرد.
توسعه صنعت برق در گیلان
دشت بزرگ توسعه صنعت برق را نه در رضوانشهر بلکه در کل استان ضروری خواند ویاد آور شد:توسعه انتقال و فوق توزیع برق در استان گیلان ضروری است و مشارکت بخش های متعددی را طلب می کند و در این حرکت بانک های داخلی و خارجی، سرمایه گذاران،دولت،حاکمیت می‌توانند برای تحقق این مهم همراهی کنند چون برنامه‌های متنوعی برای توسعه زیرساخت‌های استان گیلان داریم، و در حال برنامه ریزی هستیم تا منابع طرح‌ها و پروژه‌ها را تامین کنیم.
گفتنی است در بخش پایانی به پاس تلاش‌های ارزنده فرمانداری رضوانشهر، به صفوی فرماندار شهرستان رضوانشهر لوح تقدیر و سپاس اهدا شد.
شایان ذکر است مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان به اتفاق معاون طرح و توسعه برق گیلان پس از آیین ملی درخت کاری، از پست 63/20 شهرک صنعتی صومعه سرا نیز بازدید کردند.
نادر صفوی میر محله فرماندار رضوانشهر ضمن تقدیر از محمود دشت بزرگ مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان گفت:با توجه به تعاریفی که ازدولت داریم و با استفاده از شعار دولت که خود را خدمتگزار مردم می‌داند، اولویت فرمانداری رضوانشهر خدمتگزاری به مردم است به همین نیت این زمین را برای استفاده عموم مردم در اختیار برق منطقه‌ای گیلان قرار دادیم.
خوشحالی مردم
وی افزود: با دستان پر برکت دولت مردمی و نظام مقدس جمهوری اسلامی این کار بزرگ و بسبار قشنگ به بار نشست و موجب خوشحالی و ابراز امتنان مردم را فراهم آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.