کد خبر : 25195
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

رییس پلیس راهور گیلان خبر داد؛

افزایش ساعات فعالیت مراکز شماره‌گذاری پلیس در گیلان

افزایش ساعات فعالیت مراکز شماره‌گذاری پلیس در گیلان
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از افزایش ۲ ساعته فعالیت مراکز شماره گذاری پلیس در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

سرهنگ امیر طالبی با اعلام افزایش ۲ ساعته فعالیت مراکز شماره‌گذاری پلیس گفت: در راستای تسهیل در خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان در روزهای پایانی سال، تا ۲۸ اسفند فعالیت کلیه مراکز شماره گذاری در سراسر استان با ۲ ساعت افزایش، از ۷ صبح تا ساعت ۱۶ خواهد بود.

وی افزود: ارائه خدمات به متقاضیان در روزهای پنجشنبه مشمول افزایش ساعت کاری نمی‌شود و ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ ظهر است.

رئیس پلیس راهور گیلان ادامه داد: ارائه خدمات به متقاضیان تا آخرین نفری که در مراکز شماره‌گذاری حضور دارند انجام خواهد شد لکن در تمامی روزهای هفته پس از اتمام ساعت کار نسبت به ارائه خدمات تا آخرین نفر مراجعه کننده برابر مقررات اقدام خواهد شد.

این مقام انتظامی افزود: امکان تمام مراحل شماره گذاری به استثنای بازدید و تأیید اصالت خودرو،فک و نصب پلاک به صورت غیرحضوری فراهم بوده و شهروندان می‌توانند تمام فرآیندهای نقل و انتقال شامل نوبت دهی، پرداخت خلافی، احراز هویت و همچنین احراز محل سکونت را به صورت اینترنتی در سامانه پلیس من انجام دهند.

وی در پایان به متقاضیان توصیه کرد: حتماً رأس ساعت رزرو شده به مرکزی که مشخص کرده‌اند برای دریافت خدمات مراجعه کنند؛ در خارج از نوبت در نظر گرفته شده و زودتر از زمان مقرر به مرکز مراجعه نکنند که این امر ازدحام جمعیت و کاهش بهره دهی ارائه خدمات را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.