کد خبر : 532
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳

سرپرست منطقه آزاد انزلی؛ضرورت تعیین تکلیف اراضی بلااستفاده فاز تجاری منطقه آزاد انزلی

سرپرست منطقه آزاد انزلی؛ضرورت تعیین تکلیف اراضی بلااستفاده فاز تجاری منطقه آزاد انزلی

به گزارش پویشگران گیل: سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی بر تعیین تکلیف اراضی و اطلاع رسانی شفاف فرصت‌های سرمایه گذاری منطقه تاکید نمود. جلسه بررسی وضعیت اراضی و روند پیشرفت پروژه های سرمایه گذاری فاز تجارت منطقه آزادانزلی به ریاست اکبر نیازی سرپرست سازمان و حضور معاونان و مدیران دوایر و حوزه‌های تخصصی سازمان برگزار

به گزارش پویشگران گیل:
سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی بر تعیین تکلیف اراضی و اطلاع رسانی شفاف فرصت‌های سرمایه گذاری منطقه تاکید نمود.
جلسه بررسی وضعیت اراضی و روند پیشرفت پروژه های سرمایه گذاری فاز تجارت منطقه آزادانزلی به ریاست اکبر نیازی سرپرست سازمان و حضور معاونان و مدیران دوایر و حوزه‌های تخصصی سازمان برگزار شد و در این جلسه بر تعیین تکلیف اراضی بلااستفاده فاز تجارت منطقه تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌المللی منطقه آزاد انزلی در این جلسه ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه‌های سرمایه‌گذاری فاز تجارت منطقه ،وضعیت اراضی بلااستفاده در این فاز نیز رسیدگی شد.
روند اجرای مصوبات هیئت مدیره در خصوص نحوه واگذاری اراضی، وضعیت فراخوان‌های برگزار شده،تعیین تکلیف این اراضی و همچنین وضعیت درخواست‌های سرمایه گذاری از دیگر محورهای مورد بحث در این جلسه بود.
اکبر نیازی سرپرست سازمان منطقه آزادانزلی در این جلسه با تاکید بر اطلاع رسانی مناسب و شفاف فرصت‌های سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران متقاضی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه سرمایه‌گذاری، پرتال سازمان و سایر روش‌ها از فرصت های سرمایه گذاری مطلع شوند.
️نیازی با اشاره به رونمایی کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری اکسپو گفت:این رونمایی توسط دبیر شورای عالی مناطق آزاد به انجام رسید. برای هر یک از اراضی سطح منطقه که سرمایه‌گذاران متقاضی وجود دارد ضمن رعایت دستورالعمل و آیین نامه واگذاری زمین رعایت آیین‌نامه‌های مرتبط با بهره‌گیری از روش‌های فراخوان از ظرفیت حداکثری سرمایه‌گذاران برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی استفاده شود.
وی گفت: برای هر یک از اراضی فاز تجارت منطقه برنامه زمانبندی، نحوه واگذاری فراخوان و نحوه مصوبات هیئت مدیره ارائه شود و موضوعات مرتبط با سرمایه‌گذاری و تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام نیز مورد پیگیری قرار گیرد.تمام دوایر و حوزه‌های تخصصی برحسب زمانبندی موضوعات مرتبط را پیگیری کنند.
️برگزاری این جلسات به صورت دوره‌ای تا زمان تعیین تکلیف وضعیت برنامه های سرمایه‌گذاری در منطقه به ریاست سرپرست سازمان از مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.