کد خبر : 25158
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

جبار کوچکی نژاد

امیدوارم بتوانم به مدد الهی قدردان زحمات شما باشم

امیدوارم بتوانم به مدد الهی قدردان زحمات شما باشم
جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای از مردم حوزه انتخابیه رشت وخمام تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

در متن بیانیه جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های رشت و خمام  آمده است:
شیرزنان و غیور مردان گیلانی که با حضور پر نشاط خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان رهبری حماسه ای ماندگار آفریدند و سلام و درود بر شما مردم سلحشور رشت،خمام،خشکبیجار،سنگر،لشت نشاء،کوچصفهان،چوکام،پیربازار،لولمان و دهستان ها که با حضور گرم خود در حماسه باشکوه یازدهم اسفند ۱۴۰۲ یکبار دیگر با لبیک به ندای رهبر معظم و فرزانه ، وفاداری خود را به انقلاب  و نظام جمهوری اسلامی به معرض نمایش گذاشتید.
در قسمتی دیگر از این بیانیه آمده است: بدینوسیله اینجانب به عنوان نماینده منتخب چهار دوره گذشته و برگزیده اول دوره دوازدهم از انتخابات، مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاشهای مجدانه و همکاری بی‌شائبه و حسن اعتماد شما با آرای گسترده خود به اینجانب اعلام میدارم و خالصانه از حمایت‌های تک‌تک شما مردم عزیز سپاسگزارم(( أشكَرُكُم للّه ِأشكَرُكُم للناسِ)) شکرگزارترین در پیشگاه خدا کسی است که از نعمت‌ها و زحمات مردم بیشترین قدردانی را به عمل آورد.
اکنون که با توفیق الهی و دعای خیر و حمایت‌های بی‌دریغتان مورد لطف شما قرار گرفته ام برخود فرض میدانم که از خانواده معزز شهدا و ایثارگران، فرهنگیان شریف، دانشگاهیان و دانشجویان گرامی، روستاییان ،کشاورزان و آحاد مردم کمال تقدیر و تشکر را تشکر را داشته باشیم.
دربخش پایانی این بیانیه از برگزارکنندگان انتخابات،هیات‌های نظارت و اجرایی نیروهای عزیز نظامی، انتظامی و امنیتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات که با حضور خود موجب مشارکت حداکثری مردم را فراهم نمودند خالصانه و متواضعانه به لطف و عنایت خداوند تقدیر و تشکر  می نمایم.
ان شاءالله بتوانم به مدد الهی قدردان زحمات شما باشم و برای شما مردم عزیزم در تمام عرصه‌های زندگی آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.