کد خبر : 24918
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

مسئول ستاد بانوان آیت الله فلاحتی:

نقش بانوان در مشارکت‌افزایی انتخابات بسیار حائز اهمیت و پررنگ است

نقش بانوان در مشارکت‌افزایی انتخابات بسیار حائز اهمیت و پررنگ است
دکتر معصومی:زنان بایستی در راستای تحقق این امر به تبیین لزوم شرکت در انتخابات و تشویق خانواده خود با شرکت در انتخابات بپردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

مسئول ستاد بانوان آیت الله فلاحتی،نماینده محترم ولی فقیه و کاندیدای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان گیلان در مصاحبه‌ای با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره وظیفه مردم در انتخابات گفت:حضرت آیت الله خامنه ای می فرمایند شرکت در انتخابات، یک عمل صالح است؛ این عمل صالح را باید با شوق و به وقت انجام داد و در بخشی دیگر از فرمایشات شان فرمودند هر انتخاباتی که پُرشور شود، کشور را بیمه می‌کند.
مسئله فقط یک مسئله‌ی سیاسی و فردی و اخلاقىِ محض نیست؛ یک مسئله‌ی همه‌جانبه است. انتخابات با سرنوشت مردم سر و کار دارد.
دکتر معصومی در ادامه افزود: زن در راستای نقش تربیتی در خانواده می‌تواند در اجتماع به فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مشغول باشد.اسلام مانع مشارکت زنان در این فعالیت‌ها نمی‌شود بلکه برای این کار ارزش قائل است،هر چند نقش بانوان در خانواده و حضورشون در خانواده مؤثر و از اهمیّت ویژه‌ای برخوردار هست، اما حضور او در جامعه در حد ضرورت و برطرف ساختن نیازهای جامعه در حد واجب کفایی و با توجه به اصل عفاف بدون اشکال است.
وی در ادامه یکی از عرصه‌های مهم و تعیین کننده نقش زنان را انتخابات عنوان کرد و خاطرنشان ساخت:نقش بانوان در مشارکت افزایی انتخابات بسیار حائز اهمیت و پررنگ است.زنان بایستی در راستای تحقق این امر به تبیین لزوم شرکت در انتخابات و تشویق خانواده خود با شرکت در انتخابات بپردازند.
رییس ستاد بانوان آیت الله فلاحتی افزود: ما در فضای مجازی باید حضور فعال‌تر و موثرتری داشته باشیم و اجازه ندهیم دشمن از فضای مجازی برای انحراف افکار عمومی و دادن اطلاعات نادرست به جوانان استفاده کند.
حضور حداکثری مردم در انتخابات،مهم‌ترین مساله انتخابات است.رأی مردم، رأی به نظام،انقلاب و آرمان‌های امام و شهداست و حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را مأیوس و اقتدار نظام را تقویت می‌کند.
وی افزود:در یازدهم اسفند رویداد بزرگی در کشور شاهد خواهیم بود و آن برگزاری دو انتخابات همزمان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است. همانطور که آیت الله فلاحتی همواره تاکیدشان به ما اعضای ستاد اتتخاباتی‌شان این است که مردم را برای حضور پر شور و شرکت در انتخابات پیش‌رو دعوت نمائیم اِن شاءالله ملت در این انتخابات پیش‌رو حق تکلیف را به خوبی ادا نموده و برگ زرین دیگری در کارنامه پر افتخار نظام ثبت خواهند کرد. همانطور که همین مردم با وجود مشکلات سخت اقتصادی، در ۲۲بهمن امسال ثابت کردند که پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده‌اند.
منبع:توسکا نیوز

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.